Aviseringar
Rensa alla

Tråden för pinsamma ögonblick som (nästan) alla upplevt.


Ämnesstartare

Tex när man ska se en komedi med hela familjen, och det komer en sexscen, man typ kollar bort och åt olika håll...Mycket gladRodnar


   
Citera

När man skriker jätteargt på någon eller debatterar men orden fastnar och hamnar i fel ordning så ingen förstår vad man säger...


   
SvaraCitera

När jag var på bio med min syster
och såg Deadpool Gråter Hon brydde sig liksom inte, men jag tyckte det var sjukt pinsamt när jag såg dom ha sex, kukar, strippklubbar osv Förvirrad Tittade typ ner och försökte täcka för ansiktet lite smidigt sådär.


   
SvaraCitera

Omg ni lever fortfarande! Jag undrade nyss var alla var...


   
SvaraCitera

Jäkligt pinsamt när man gjort något konstigt för man trodde man var ensam men så var man inte det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AuriSacraFames:
Jäkligt pinsamt när man gjort något konstigt för man trodde man var ensam men så var man inte det..

Usch, ja, typ står å dansar, så kollar man mot dörren, så står nån och kollar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CitronSaft:
När jag var på bio med min syster
och såg Deadpool Gråter Hon brydde sig liksom inte, men jag tyckte det var sjukt pinsamt när jag såg dom ha sex, kukar, strippklubbar osv Förvirrad Tittade typ ner och försökte täcka för ansiktet lite smidigt sådär.

Ja, men att se det själv är ingen fara, som jag gjorde...


   
SvaraCitera

applekakanshaj2:

Usch, ja, typ står å dansar, så kollar man mot dörren, så står nån och kollar...

Ja, och sen brukar jag låtsas att jag gjort nåt annat men det är för sent...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AuriSacraFames:

Ja, och sen brukar jag låtsas att jag gjort nåt annat men det är för sent...

Haha, ja...


   
SvaraCitera

applekakanshaj2:
Tex när man ska se en komedi med hela familjen, och det komer en sexscen, man typ kollar bort och åt olika håll...Mycket gladRodnar

Vafan, då ska man ju välja ut valfri familjemedlem och sedan stirra djupt in i dennes ögon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:

Vafan, då ska man ju välja ut valfri familjemedlem och sedan stirra djupt in i dennes ögon

Lol'd, tänk dig din mamma göra det.


   
SvaraCitera

applekakanshaj2:

Lol'd, tänk dig din mamma göra det.

D: 


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

Vafan, då ska man ju välja ut valfri familjemedlem och sedan stirra djupt in i dennes ögon

Brukar ta upp mobilen och låtsas som om jag inte ens har den blekaste aning om vad som försiggår..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AuriSacraFames:

Brukar ta upp mobilen och låtsas som om jag inte ens har den blekaste aning om vad som försiggår..

Min lillasyrra på 11 år frågade vad de gjorde på en film vi såg, när de låg och rörde sig under täcket, och stönade, då var min mamma snabb att säga att de masserade varandra, det känndes bara ännu mer wierd då...

Sen efter en annan film så frågade hon vad onanera betydde....


   
SvaraCitera

applekakanshaj2:

Min lillasyrra på 11 år frågade vad de gjorde på en film vi såg, när de låg och rörde sig under täcket, och stönade, då var min mamma snabb att säga att de masserade varandra, det känndes bara ännu mer wierd då...

Sen efter en annan film så frågade hon vad onanera betydde....

Gud så pinsamt..


   
SvaraCitera