Aviseringar
Rensa alla

tråden för spelarletande!


Ämnesstartare

i denna tråd anger ni var ni är verksamma, vad ni eftersöker (spelare/spelgrupper/betatestare osv), och inom vilket område (specifikt spel, spelgenre, tema osv).

exempel:

x söker spelare i stockholm, som vill spela finns i sjön en gång i veckan, på torsdagseftermiddagar.

go! [party]


   
Citera
Ämnesstartare

eftersöker främst brädspelare i värmland, företrädelsevis karlstad, som intresserar sig för strategi, främst militär sådan. äger själv ett tide of iron (fantastiskt spel som tar evigheter att spela), är dock intresserad av det mesta inom militärstrategi, och en del annat relaterat (risk, diplomacy osv).

ah, och rollspelande kan också vara intressant, gärna mutant, world of darkness (företrädelsevis vampire, gärna tredje utgåvan), eller möjligen festliga fantasykampanjer (absolut inte eon och annan skit, drakar och demoner är dock okej, och d20-spel kan funka).


   
SvaraCitera

Är inte det här kontaktannons?
*anmäler* [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill spela finns i sjön [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Är inte det här kontaktannons?

finns såna trådar (eller delforum) på precis varenda forum eller delforum för dylika spel som jag någonsin stött på, oavsett regler för kontaktannonser, så det brukar i princip alltid räknas som ett undantag, då reglerna är till för att försvåra för rånbögmördande zoofiler som eftersöker katter att ligga med och dylikt, vilket inte hedersfulla brädspelare håller på med [no-no]


   
SvaraCitera

Gäller denna tråd för dator och tv spel också?


   
SvaraCitera
zIGGE

Erkowich:

Gäller denna tråd för dator och tv spel också?

Det gäller sällskapsspel också, så varför inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erkowich:

Gäller denna tråd för dator och tv spel också?

fel forum [no-no]

tror dock att jag sett dylika trådar i datorspelsforumet, men det kan vara inbillning. kanske bara varit för specifika spel.


   
SvaraCitera

mörknäs:

rånbögmördande zoofiler

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera