Aviseringar
Rensa alla

Tråden om knäckebröd.


Smilen
Ämnesstartare

Denna tråden kan vi prata om knäckebröd och vad för knäckebröd du brukar köpa oftast. Du kanske har en särskild favorit. 

Vad tycker ni om för knäckebröd? 
Köper du ofta samma sorts knäckebröd?


   
Citera
Ämnesetiketter

Var beroende av falu när jag gick i mellanstadiet, innan dom tog bort dom för att det inte var ekologiskt 😐


   
SvaraCitera
L Y S

Smilen: Denna tråden

Du borde få ett UM-pris för alla kreativa trådar du skapar. Nu när det inte är så mycket folk här skulle det vara rätt så dött annars.

Smilen: knäckebröd

On topic, är inte så förtjust i knäckebröd men har gillat den ljusa varianten med sesamfrön ovanpå.


   
SvaraCitera

Jag föredrar mjukt bröd, lingongrova eller polarbröd är favoriter.


   
SvaraCitera

Bananlåda:
Var beroende av falu när jag gick i mellanstadiet, innan dom tog bort dom för att det inte var ekologiskt 😐

Men åhhh... Att det alltid finns folk som missuppfattar! Tråden handlar inte om korv! Håll dig i skinnet! 


   
SvaraCitera
dwadw

falu råg rut med rätt mängd smör är fett gott .


   
SvaraCitera
L Y S

Dindoonuffin: Men åhhh... Att det alltid finns folk som missuppfattar! Tråden handlar inte om korv! Håll dig i skinnet!

Du tar ofta saker för givet som inte behöver stämma. Se bild nedan. Det rätta nu vore att be om ursäkt för ditt misstag.
falu-ragrut-235g-wasabrod.jpg


   
SvaraCitera

Dindoonuffin:

Men åhhh... Att det alltid finns folk som missuppfattar! Tråden handlar inte om korv! Håll dig i skinnet! 

Tänker anta att du skojade, hihi


   
SvaraCitera

L Y S:

Du tar ofta saker för givet som inte behöver stämma. Se bild nedan. Det rätta nu vore att be om ursäkt för ditt misstag.
falu-ragrut-235g-wasabrod.jpg

Som barn var det Mariekex, sedan utvecklades det till en mer mogen smak av Falu rågrut. Nu i vuxen ålder har jag gått o blivit helt soft och äter bara mjukt bröd som Njalla. Vad är din ursäkt? 


   
SvaraCitera

Husman


   
SvaraCitera

Wasa Frukost, smakar nostalgi pga det serverades i förskolan Rodnar


   
SvaraCitera

Jag åt ofta knäckebröd till lunch i högstadiet. Inget sedan dess. Min far och särskilt min farfar gillar knäckebröd


   
SvaraCitera

00120653000412____1__600x600.jpg


   
SvaraCitera