Aviseringar
Rensa alla

tråden om litte udda saker med din kropp


Capture:

Har mystisk pigmentförändrig/kärlansamling på min rygg:

petar åtta på det?

iosib:

n, vilket jag kan, så, ja, faktiskt.

Funkar det?


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

dålig hållning

Åtta:

Jag blöder näsblod ofantligt lätt,

ni är ej ensamma!

kommer ej på något annat dock.. eller kanske mina revben. de två revbenen som finns längst ner ser olika ut, ena sticker ut och andra sticker in så det är en grop.

iosib:

mina bihålor har en mindre missbildning, så jag kan pressa ut luft ur tårkanalerna.

omg... fan vad coolt, och lite läskigt.


   
SvaraCitera

honolulu:

en grop.

nu när jag känner efter så delar sig revbenet där gropen är :s vafan har jag gjort.. blivit tappad som liten HAHA. ah, därför min hjärna är weird.

+ har konstiga pigmentfläckar på hela nedre delen av ryggen, det är typ småsmå vita fläckar [party]
+ har fula lovehandles


   
SvaraCitera

honolulu:

ni är ej ensamma!

känns bra att veta [smile]


   
SvaraCitera

har massa bruna leverfläckar överallt typ. hatarom


   
SvaraCitera

Har löjligt långa tår.
Gör reklam för Nike.


   
SvaraCitera

Nachac:

Gör reklam för Nike.

?


   
SvaraCitera
Åtta

Macktorsken:

petar åtta på det?

Om du syftar på att peta och skratta, så ja, det gör jag.


   
SvaraCitera

Åtta:

Om du syftar på att peta och skratta, så ja, det gör jag.

formar den sig om du petar på den?


   
SvaraCitera

Mina revben sticker fram på ett ställe så att jag tycker att jag ser näst intill missbildad ut. Brukar ej gå på stränder och så.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

?

Har ett ärr format som deras märke på högerhanden.

På tal om det har jag rätt många ärr på händerna som jag inte har en aning om varifrån de kommer.


   
SvaraCitera

Nachac:

Har ett ärr format som deras märke på högerhanden.

coolt!

kom på att mina fötter är missbildade också. har sånadär sneda stortår som gamla tanter har [party] mitt största komplex typ, hatar att gå barfota på somrarna pga jag tror att folk ska glo [sad]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

kom på att mina fötter är missbildade också. har sånadär sneda stortår som gamla tanter har [party] mitt största komplex typ, hatar att gå barfota på somrarna pga jag tror att folk ska glo [sad]

Det gör folk inte, det kan jag nästan garantera. Tror folk i allmänhet bryr sig ytterst lite om folks fötter.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

hatar att gå barfota på somrarna pga jag tror att folk ska glo

Någonting jag själv kan säga som en medmänniska som delar samma lidande över fula fötter, är att om man ska välja någonstans där man ska vara ful så ska det fan i mig vara fötterna. Vi är lyckligt lottade, du och jag.

Taa aaaav dig skooorna


   
SvaraCitera

Nachac:

Det gör folk inte, det kan jag nästan garantera. Tror folk i allmänhet bryr sig ytterst lite om folks fötter.

jag vet [sad] har hört flera säga det men, ändå!

framtidstron är död:

Någonting jag själv kan säga som en medmänniska som delar samma lidande över fula fötter, är att om man ska välja någonstans där man ska vara ful så ska det fan i mig vara fötterna. Vi är lyckligt lottade, du och jag.

ja, kanske [blush] hela fötterna är inte fula heller, dom är små och söta ändå liksom.

på vilket sätt är dina fötter fula?


   
SvaraCitera