Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Aug 2009, 13:28 Budolicious:När du skapar tråd om det.Jag skapade ju tråd om förra gbg träffen också. Känns coolt.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Aug 2009, 13:30 hejkattunge:Jag skapade ju tråd om förra gbg träffen också. Känns coolt.Dåså, då haru ångan uppe.Felet med oss gbg-umare är att vi inte har samma pretto-folk som de i tokholm har som orkar fixa sådana här saker.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Aug 2009, 13:49 Budolicious:Dåså, då haru ångan uppe.Felet med oss gbg-umare är att vi inte har samma pretto-folk som de i tokholm har som orkar fixa sådana här saker.Bor ju inte i gbg så det blir perfa!passaro:Aldrig.Käften.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Aug 2009, 13:49 hejkattunge:Bor ju inte i gbg så det blir perfa!Nu fattade jag inte alls
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Aug 2009, 13:50 hejkattunge:Käften.Nej.Budolicious:Felet med oss gbg-umare är att vi inte har samma pretto-folk som de i tokholm har som orkar fixa sådana här saker.Det är väl inget fel i det, ang oss gbg:are alltså. Orka pretton ;D
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Aug 2009, 13:51 passaro:Det är väl inget fel i det, ang oss gbg:are alltså. Orka pretton ;DNä, jag menade inte att det var fel, egentligen. Men det är dumt i sådana här lägen.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Aug 2009, 13:53 Budolicious:Nu fattade jag inte allsSkit samma. Vill folk ens ha träff i gbg?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Aug 2009, 13:54 hejkattunge:Skit samma. Vill folk ens ha träff i gbg?Klart att vi vill. rb på fredag?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Aug 2009, 13:54 Budolicious:Nä, jag menade inte att det var fel, egentligen. Men det är dumt i sådana här lägen.Mjo. Inte många här på UM som jag har lust att träffa, träffat en del, resten som man vill träffa så kan man fixa något litet.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Aug 2009, 13:55 passaro:Mjo. Inte många här på UM som jag har lust att träffa, träffat en del, resten som man vill träffa så kan man fixa något litet. Njae, det är visserligen sant. Jag ser det mest som att det vore en schyst förfest
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Aug 2009, 13:55 Budolicious:Klart att vi vill. rb på fredag?Rb?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Aug 2009, 13:57 hejkattunge:Rb?rockbaren that is, men jag var inte jätteseriös
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 1 Aug 2009, 15:36 Budolicious:rockbaren that is, men jag var inte jätteseriösJaha okej, förstog ändå inte.
Creator Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 3 Aug 2009, 01:35 hejkattunge:Jaha okej, förstog ändå inte.Kör jag i 130km/h så kommer jag till gbg på en timme , orkar man verkligen ?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 3 Aug 2009, 01:46 Evil Conduct:Ge mig öl så kanskeJag har öl, du kan få en eller två. Kommer nog inte orka dricka dom själv ändå.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 3 Aug 2009, 11:13 Creator:Kör jag i 130km/h så kommer jag till gbg på en timme , orkar man verkligen ?Klart man gör. Du får ju träffa mig. Evil Conduct:Ge mig öl så kanskeNuppineula:Jag har öl, du kan få en eller två. Kommer nog inte orka dricka dom själv ändå.Det är braaaaa Axel!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 3 Aug 2009, 12:03 Jag ska till göteborg 11-17:e :P Way out West och kulturfestivalen där.