Aviseringar
Rensa alla

Träffa en man från nätet! Tips?


Ämnesstartare

jag ska träffa en man som jag har pratat lite på internet med. vi är båda intresserade av ett kk förhållande. Hur går man tillväga för att den här första träffen irl blir så säker som möjligt? mao finns det några säkerhetsåtgärder för att förhindra att dra hem ett psyko?[shake] (Jag funderade på om vi borde ses på hotell första gången - finns ju andra där ifall man skulle behöva hjälp) vad tror nì? värt o veta att killen är rätt mycket äldre än mig.


   
Citera

Träffas på en UM-träff. Eller bland folk iaf.


   
SvaraCitera

offentligplats eller typ cafe eller något


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är en um-träff?


   
SvaraCitera

träffa i en offentlig miljö?


   
SvaraCitera

Som sagt, en offentligt plats. Till exempel på ett café inne i centrum eller något sådant.


   
SvaraCitera

Jag kan inte undvika att bli äcklad. =/


   
SvaraCitera

Har han fru och barn också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaha okej! det tänker jag definitivt göra! oroar mig mer för vad som kan hända om det går så långt att vi vill vara ensamma och han skulle visa sig vara någon annan då. risken finns ju vem man än träffar men endå. vad ska man göra? att ha en kompis som vet var man håller till kanske men jag vet inte om jag vill erkänna för mina vänner att jag ska vara kk med en äldre man


   
SvaraCitera

Träffas endast på offentlig plats några gånger och se hur han är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han är inte gammal, bara äldre.. vet inte om han har fru och barn. hur ska jag träffa honom säkert? någon slags säkerhetslina!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

isola:

Träffas endast på offentlig plats några gånger och se hur han är.

låter bra! ju mer vi ses innan vi är ensamma desto större chans att han inte är en läskig typ, right?


   
SvaraCitera

Vid närmare eftertanke;
Träffa honom inte. Du verkar väldigt ung och lite naiv,
inget illa menat alltså.
Träffa någon i din egen ålder i skolan eller så ist.


   
SvaraCitera

whiterabbit:

vet inte om han har fru och barn

[confused] du kanske ska fråga honom om han har ett förhållande med någon annan? har han fru och barn är du ju dum i huvudet som ens tänker tanken


   
SvaraCitera

Tänk om han förföljer dig när du skall gå hem.


   
SvaraCitera

whiterabbit:

right?

håller med isola

isola:

Vid närmare eftertanke;
Träffa honom inte. Du verkar väldigt ung och lite naiv,
inget illa menat alltså.
Träffa någon i din egen ålder i skolan eller så ist.

och han borde träffa någon i sin ålder


   
SvaraCitera