Aviseringar
Rensa alla

Träffa en tjej på dejt, råd?


Ämnesstartare

Hej igen UM. Det är så att jag är kär i en tjej , har snapat med henne lite och tycker om henne. Hon skickar bilder på sig själva och ibland skriver vi bara i chatten, grejen är den att vi ska eventuellt träffas på lördag. Men när jag frågade så sa hon att hon skulle kolla om hon hade tid! Sen när jag sa vilken tid jag ansåg vara bäst så sa hon i stil med ” aa kanske ” 

dagen innan sa hon ” absolut, det är bra om vi träffas ” hur ska jag göra? Ska jag pusha henne lite och fråga om hon kan träffas till lördag eller ligga lågt? Då kanske det inte blir av? Tack i förhand


   
Citera
OyottA

Sry, är SÄMST på relationer.


   
SvaraCitera

tjejer gillar typ lite att en kille ska bry sig. så fråga igen om hon vill. Och bestäm en tid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej! Aa ska göra, men då är man väl för ” på ” och kanske jobbig väl? Eller ska jag fråga igen då


   
SvaraCitera

jag vill att en kille ska ligga lågt när någon vill träffa mig det är ju precis inte roligt att fråga varje timme funkar söndagen klockan 12 och sånt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sant. Men om man inte är på så blir de aldrig av? Då rinner allt ut i sanden, de är problemet med tjejer, de vågar aldrig säga vad de vill. De pratar aldrig klarspråk, stör mig på de


   
SvaraCitera

its_just_me:
tjejer gillar typ lite att en kille ska bry sig. så fråga igen om hon vill. Och bestäm en tid.

killar vill ju bara knulla, men det är bara om det är manliga killar.


   
SvaraCitera
OyottA

MackanBoy:
Sant. Men om man inte är på så blir de aldrig av? Då rinner allt ut i sanden, de är problemet med tjejer, de vågar aldrig säga vad de vill. De pratar aldrig klarspråk, stör mig på de

Dra inte alla över en kam. Jag föddes tjej och pratar (enligt vissa) lite väl rakt. De undrar om jag inte kan Linda in det liiiiite mer. Så säg inte att tjejer aldrig vågar säga vad de vill, det gör vi visst. Vad jag har märkt är det fröer killar än tjejer som är otydliga.


   
SvaraCitera

MackanBoy:
Hej! Aa ska göra, men då är man väl för ” på ” och kanske jobbig väl? Eller ska jag fråga igen då

fråga bara en gång till. Jag frågade precis en kille för andra gången om han ville träffas, han sa att han e upptagen så han vet inte. Skriver hon så till dig, skit i henne.


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

killar vill ju bara knulla, men det är bara om det är manliga killar.

ja det har du rätt i


   
SvaraCitera

its_just_me:

ja det har du rätt i

Jag är tjejig så jag väntar bara på att den manliga killen/tjejen ska fråga och sen blir det vilt! 


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

Jag är tjejig så jag väntar bara på att den manliga killen/tjejen ska fråga och sen blir det vilt! 

hur menar du då?


   
SvaraCitera

vincebruh:

hur menar du då?

Jag menar att jag är en kille, men jag är också väldigt tjejig. Så liksom jag väntar tills en kille eller tjej frågar mig ifall dom vill knulla. 


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

Jag menar att jag är en kille, men jag är också väldigt tjejig. Så liksom jag väntar tills en kille eller tjej frågar mig ifall dom vill knulla. 

Inte konstigt att du aldrig får ligga om du går och väntar på att nån ska fråga.. Mycket glad


   
SvaraCitera

PWr:

Inte konstigt att du aldrig får ligga om du går och väntar på att nån ska fråga.. Mycket glad

Haha exakt så känner jag. Less på att vänta så nu ska jag banne mig fråga och jag tror jag är på g med nån eller två.. woops. Skeptisk 


   
SvaraCitera