Aviseringar
Rensa alla

Träffa exet, hur bör jag bete mig?


Ämnesstartare

Tja! Jag skriver här igen då jag åter igen behöver vissa råd och tips,

Om några dagar kommer jag troligtvis att träffa mitt ex igen. Vi har gemensamma vänner och ett mindre gäng ska träffas och umgås, och därför kommer även hon att vara där.

Jag har genast börjat oroa mig för hon man ska bete sig när man ser henne?

Vi gjorde slut för cirka 3 månader sedan, hon har varit väldigt ignorerande och jag har jagat henne kan man väl säga, ringt och skickat mess som en galning. Men nu har även jag bestämt mig för att sluta höra av mig till henne då jag insett att det inte leder någonstans.

Vi har träffats två gånger själva sedan vårat avslut, vi har pratat en del då. Men nu när vi ska träffas plus ett gäng andra kompisar, jag vet inte hur jag ska bete mig? Ska jag man prata som vanligt med henne, ska jag ignorera henne så gott det går eller vad gör man?

Jag har fortfarande känslor för henne.


   
Citera
Ämnesstartare

Skäm bort henne med nya spännande köksredskap!


   
SvaraCitera

Sist jag träffa mitt ex hade vi ohämmat sex på offentlig toalett [no-no] Var inte mysigt när man tänker efter.

bli inte full, det kan va en fälla. Kom ihåg, allt som händer i vegas stannar i vegas [no-no]


   
SvaraCitera

Behandla henne inte kallt och nedlåtande, bara ett tips.


   
SvaraCitera

Stick it in her pooper. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

bli inte full, det kan va en fälla.

Tyvärr så tror jag inte att det kommer att vara alkohol inblandat i träffen, så det kommer nog att gå bra på så vis.

Nachac:

Behandla henne inte kallt och nedlåtande, bara ett tips.

Okej, men asså.. ska man bara vara sjyst och vanlig eller vad gör man? Att ignorera och försöka att "inte se henne" känns mer rätt på något vis, men jag vet inte. Känns så jäkla svårt när det är exet man ska träffa i grupp såhär.


   
SvaraCitera

VVikingen:

Tyvärr så tror jag inte att det kommer att vara alkohol inblandat i träffen, så det kommer nog att gå bra på så vis.

Träffa sitt ex utan alkohol [tard]
Ågu, kommer bli stelt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Träffa sitt ex utan alkohol [tard]
Ågu, kommer bli stelt

Ja precis, [surprised]


   
SvaraCitera

låt henne va
el ngt


   
SvaraCitera

VVikingen:

Ska jag man prata som vanligt med henne, ska jag ignorera henne så gott det går eller vad gör man?

Det kommer bli pinsamt för dig om du ignorerar henne. Prata på som vanligt så ska du se att det blir bra.


   
SvaraCitera

VVikingen:

Okej, men asså.. ska man bara vara sjyst och vanlig eller vad gör man? Att ignorera och försöka att "inte se henne" känns mer rätt på något vis, men jag vet inte. Känns så jäkla svårt när det är exet man ska träffa i grupp såhär.

Planera inget. Förbered dig bara ett djävla känslosvall. Ignorerar du henne är risken att du istället sårar henne och du mår dåligt över det också. Försök att försöka behandla henne som vanligt, lite som innan ni blev ihop.


   
SvaraCitera

VVikingen:

Okej, men asså.. ska man bara vara sjyst och vanlig eller vad gör man? Att ignorera och försöka att "inte se henne" känns mer rätt på något vis, men jag vet inte. Känns så jäkla svårt när det är exet man ska träffa i grupp såhär.

Planera inget. Förbered dig bara ett djävla känslosvall. Ignorerar du henne är risken att du istället sårar henne och du mår dåligt över det också. Försök att försöka behandla henne som vanligt, lite som innan ni blev ihop.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Planera inget. Förbered dig bara ett djävla känslosvall. Ignorerar du henne är risken att du istället sårar henne och du mår dåligt över det också. Försök att försöka behandla henne som vanligt, lite som innan ni blev ihop.

Tack för ditt svar Nachac. Jag ska göra så gott det går
Fyfan.


   
SvaraCitera

VVikingen:

Fyfan.

Jag kan bara instämma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VVikingen:

Ska jag man prata som vanligt med henne, ska jag ignorera henne så gott det går eller vad gör man?

Behandla henne som vem som helst. Hälsa och kanske fråga hur det är. Ni behöver ju inte umgås och prata konstant med varandra under hela kvällen, för då kan det kännas stelt och konstgjort bara, men jag tycker inte att det är en så bra idé att ignorera henne. Ni har trots allt ett förflutet ihop.


   
SvaraCitera