Aviseringar
Rensa alla

Träffa någon man aldrig har träffat innan?


Ämnesstartare

Så jag har snackat med en kille ett tag via snap, och nu vill han träffas. Jag vet inte om jag vågar då jag egentligen inte riktigt känner honom men samtidigt så hade det ju varit kul att äntligen få träffa honom. 
Jag är sjukt osäker om han skulle bli besviken på hur jag ser ut. Han vet ju på ett sätt hur jag ser ut eftersom vi snapar varje dag typ men känns ändå som om han kommer bli besviken eller inte gilla hur jag ser ut. 
Vet inte om jag borde träffa honom eller inte.
Jag tror också lite att han bara vill träffa mig för att ha sex och det är jag verkligen inte redo för än. 
Vad hade ni gjort?


   
Citera

Eftersom att du får känslan av att han vill bara ha sex så skulle jag nog avstå ett tag. Antar du kan fråga han vad ni skulle hitta på ifall ni träffades.


   
SvaraCitera

jag skulle träffa honom.


   
SvaraCitera

jag skulle träffa honom.


   
SvaraCitera

Gör de, lita på mig


   
SvaraCitera

träffa han o knulla på tro mig


   
SvaraCitera

du kan träffa honom på en offentlig plats, jag har träffat nåra av mina internetvänner och det gått skitbra faktiskt. Dock hade jag inte insikt i att ha sex med dom. Om man verkligen gillar dig, som vän/person så kommer han inte bli "besviken" på ditt utseende. Glatt skålande


   
SvaraCitera

träffa inte han om du tror han bara vill ha sex kan sluta väldigt illa


   
SvaraCitera

Bestäm en första date men träffas på ett offentligt ställe typ ett fik så får du väl se hur det känns. Är du inte själv intresserad av sex så är det bara att nobba hans sexuella inviter. 


   
SvaraCitera
Kaos
 Kaos

Förstår att det känns jobbigt men om du inte vågar hur ska du komma nånstanns då?. Du säger att ni skrivit ett tag? Tror inte att han skulle slösa så lång tid med att skriva med nån om han bara ville ligga hade det varit så så hade han ju hittat nån annan eller gått och runkat ist. Får en känsla av att det är en bra kille men du som är paranoid no offence vet att både jag och alla mina tjej kompisar får för oss sånt där 90% av gångerna vi ska träffa en kille haha och det stämmer oftast inte heller. Så jag tycker du ska träffa honom för tänk om du missar nått bra annars? Om du aldrig vågar ta första steget så kommer du aldrig kunna gå över målinjen och träffas ni ute på stan så vad är det värsta som kan hända? Inte så att han kommer förvandlas till hulken eller nått 


   
SvaraCitera

Träffa han när du är redo, gå ut och ät något tillsammans alternativt gå på bio. Gå inte hem till han om du inte känner det är lägligt. Var försiktig och gör inget du kommer ångra i framtiden. Försök vara på en offentlig miljö dom första gångerna ni ses. Tänk inte på ditt utseende, killen ska älska dig för hur du är alltså din personlighet inte ditt utseende, då är han ändå inget och ha. Va rädd om dig och ta rätt beslut.


   
SvaraCitera