Aviseringar
Rensa alla

Träffa någon på ett uteställe


[shake]


   
SvaraCitera

spindelnätaren:

Så det är mitt tips till dig om du är ute efter någonting seriöst, sära inte på benen på en gång. Om du bara vill ha sex så keep going!

word


   
SvaraCitera

Lily89:

Han sa att jag verkade vara flickvänsmaterial 😛 men är det bara något killar säger

Skulle nog inte använda det ordet eller säga de till en tjej, utan isf möjligtvis till kompisar.
Men hade jag sagt det så hade jag menat det. Dvs: hade gärna träffats mer, för att se om man passar ihop och om de leder till något..

Varför inte testa höra av dig och se om han har lust att träffas igen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

Då är du inget flickvänsmaterial, snarare "fitta".

Men ändå många som har sex med en gång nuförtiden :P.. löjligt att man måste vänta hit o dit för att d ska bli seriöst.. man kommer istället nära varandra på en gång.. men visst, förstår dig men eftersom jag tycker han kan va pojkvänsmaterial o han tog mig ju hem första kvällen, så då kan han ju tycka samma sak..

Terroristen:

Varför inte testa höra av dig och se om han har lust att träffas igen?

Ja tänkte föreslå att träffas till helgen faktiskt, får se vad han svarar på d.. han är så svår att skriva till för han är rätt kortfattad 😛 men verkar ändå intresserad för han fortsätter skriva till en och sånt.. jag vet bara inte var jag har honom.. jag har haft pojkvän under ca 3 år för inte så längesen så jag vet inte riktigt hur jag ska hantera detta o vad jag ska göra för att d ska leda nånvart.. har så mkt erfarenhet att d rinner ut i sanden..


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera