Aviseringar
Rensa alla

Träffa nya vänner


Ämnesstartare

Hej! hela min klass är pantad, gillar inte många av dem :/

till exempel, när vi skulle välja namn åt vårt fotbollslag på karlakuppen så valde dem

'' the fat babies '' ( killarna )

så därför undrade jag om någon av er visste nån sida eller nått där man kan hitta vänner?..

ingen dejtingsida tack! ( Jag är 10.. )

och jag hatar sporter.

eller jag gillar typ badminton men helst så vill jag typ veta om nån grupp där man tältar och typ har event ? 🙂

tacksam för svar


   
Citera

Säkert att du är 10? I alla fall...har du hört talas om sommarkollo?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är 10 o-o varför skulle jag ljuga om det?Glömde sommarkollo :p

nitiosexa:
Säkert att du är 10? I alla fall...har du hört talas om sommarkollo?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbeduvetpuckot: Jag är 10

Borde jag börja hålla utkik efter min lillebror här nu måntro? 


   
SvaraCitera

Nej men när jag var 10 så kunde jag inte skriva så moget som du! :3 alltså, du fattar nog vad jag menar? 🙂 lillgammal? LolzGalen

Tobbeduvetpuckot:
Jag är 10 o-o varför skulle jag ljuga om det?Glömde sommarkollo :p


   
SvaraCitera

isf kanske scouterna är nåt för dig, dom tältar ju och har event vad jaghört


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du svårt att skaffa vänner eller? Det är inte så svårt. Börja typ på någon aktivitet eller nåt.

Tobbeduvetpuckot:
Hej! hela min klass är pantad, gillar inte många av dem :/

till exempel, när vi skulle välja namn åt vårt fotbollslag på karlakuppen så valde dem

'' the fat babies '' ( killarna )

så därför undrade jag om någon av er visste nån sida eller nått där man kan hitta vänner?..

ingen dejtingsida tack! ( Jag är 10.. )

och jag hatar sporter.

eller jag gillar typ badminton men helst så vill jag typ veta om nån grupp där man tältar och typ har event ? 🙂

tacksam för svar


   
SvaraCitera
Saga
 Saga

Tipsar om scouterna, har gått där sen jag var typ 8 (e 14 snart) , o vi har läger typ 1 gång i månaden, då vi sover i vindskydd. Men du får verkligen inte vara en sån som inte klara smuts o jobbiga förhållanden, då kommer du dö i skogen, o jag menar allvar...Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack! ^^

Saga:
Tipsar om scouterna, har gått där sen jag var typ 8 (e 14 snart) , o vi har läger typ 1 gång i månaden, då vi sover i vindskydd. Men du får verkligen inte vara en sån som inte klara smuts o jobbiga förhållanden, då kommer du dö i skogen, o jag menar allvar...Mycket glad


   
SvaraCitera