Aviseringar
Rensa alla

Träffa partner


Ämnesstartare

Hur träffade du din nuvarande partner? Om du nu har en Galen har du ingen kan du berätta hur du träffade din senaste?

🙂


   
Citera
Ämnesstartare

kan du vara lite mer specifik? Med partner syftar du på en partner i ett kärleksförhållande eller? 

Jag var 9-10, hon var ett år yngre. Vi träffades på skolgården och bestämde oss för att klättra upp i ett träd och pussas. Japp, så gick det till! 


   
SvaraCitera
penja

vi träffades här på um. både han och jag passade enligt alla forumlekar ihop med andra umare, trots det började vi snacka på nått vis. vi flirtade aldrig när vi snackade, utan lärde istället känna varandra. vi råkade snacka konstant, sa godmorgon, sa godnatt. 

första gången vi träffades på riktigt var på en förfest hemma hos lounge, sen sov vi kramandes i hennes jävligt lilla soffa. men det gick bra det. 

vi fortsatte ses. jag åkte och hälsade på honom flera gånger i somras (tror jag, har dålig koll på tidpunkter egentligen). i slutet av sommaren flyttade jag till samma stad som honom (för att plugga). vi sågs mycket och det gick ett tag till, och tillslut bestämde vi oss för att bli ett riktigt par. 

nu hänger vi ihop och har inga planer på att lägga av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi träffades på centralen, hon hade en kyckling i ryggsäcken och åkte hem till mig och laga mat. Sen var jag såld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: kan du vara lite mer specifik? Med partner syftar du på en partner i ett kärleksförhållande eller? 

Jag var 9-10, hon var ett år yngre. Vi träffades på skolgården och bestämde oss för att klättra upp i ett träd och pussas. Japp, så gick det till!

Haha ja, en partner. Alltså ett förhållande, inom kärlek. 

S3ON: Jag var 9-10, hon var ett år yngre. Vi träffades på skolgården och bestämde oss för att klättra upp i ett träd och pussas. Japp, så gick det till!

Mysigt, är det enda? 🙂

penja: nu hänger vi ihop och har inga planer på att lägga av.

Gud alltså vad fint! Hjärta


   
SvaraCitera
penja

patrick bateman: Gud alltså vad fint!

känns himla bra faktiskt. lyckas vi bara få ihop allt med studier, jobb, inkomster osv så är planen att flytta ihop så småningom. 


   
SvaraCitera

patrick bateman: Hur träffade du din nuvarande partner? Om du nu har en Galen har du ingen kan du berätta hur du träffade din senaste?

🙂

Tja, min hand har jag ju haft med mig sedan födseln.. Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:

känns himla bra faktiskt. lyckas vi bara få ihop allt med studier, jobb, inkomster osv så är planen att flytta ihop så småningom. 

Jäklar va mys o va bra det kan bli ibland, vilken um:are e din andra hälft? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja: känns himla bra faktiskt. lyckas vi bara få ihop allt med studier, jobb, inkomster osv så är planen att flytta ihop så småningom.

Nice! Håller tummarna för dig, er 🙂 Vore riktigt coolt och fint Tumme upp tänk vad um kan göra.

Monokromt: Tja, min hand har jag ju haft med mig sedan födseln..

Shockerad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jösses så du obsessar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Vi träffades på centralen, hon hade en kyckling i ryggsäcken och åkte hem till mig och laga mat. Sen var jag såld.

Tänkte genast på en sån där liten gul, söt och fluffig sak som är vid liv, typ som sällskapsdjur.. Men antar att du menade en bit från en kyckling, typ filé. Eller det kanske var en hel kyckling fast död och redo att tillagas? Lr hade na kål på den lilla stackaren till sällskapsdjur?! Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Mysigt, är det enda? 🙂

Typ. Eller a, det var enda gången jag kysste någon som ville kyssa mig. Rodnar


   
SvaraCitera
penja

Fkpaw:

Jäklar va mys o va bra det kan bli ibland, vilken um:are e din andra hälft? 🙂

ja himla mys blev det allt. det är tevepro. vem är du då?

patrick bateman:

Nice! Håller tummarna för dig, er 🙂 Vore riktigt coolt och fint Tumme upp tänk vad um kan göra.

tack! ja um är inte så dumt ändå! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby: Jösses så du obsessar.

Ingen som har sagt att du behöver läsa mina trådar. Jag är på ett sånt här humör nu. 

S3ON: Typ. Eller a, det var enda gången jag kysste någon som ville kyssa mig.

Jobbigt 🙁 känner igen det lite Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja: tack! ja um är inte så dumt ändå!

Varsågod 🙂 Haha nej, verkligen inte. Speciellt måste det där vara 🙂


   
SvaraCitera