Aviseringar
Rensa alla

Träffa personer på internetz


Ämnesstartare

Hmm. som världens största grubblare och tänkare har jag tänkt på det här ganska mycket. Kanske inte så konstigt, men jaa.

Jag träffade en kille för två veckor sen för första gången, någon jag pratat med på internet. Det kändes som vi känt varandra jättelänge och som det inte alls var första gången vi träffades. Han var jättesöt mot mig hela kvällen och kramade mig, pussade mig i mitt hår, osv osv, inför sina kompisar. Det slutade med att vi hade sex och sen mös vi vidare, i princip.

Vi bor väldigt väääldigt långt ifrån varandra, han bor högt upp, jag bor väldigt långt ner. Nu efteråt har vi knappt pratat med varandra. Jag var lite ignorerande de första dagarna efteråt eftersom jag kände att jag föll lite för honom den kvällen, men bestämde mig ganska snabbt för att lägga undan de känslorna, blir alldeles för jobbigt, och fortsätta vara som jag var mot honom innan, dvs väldigt skämtsam. Han har också varit väldigt ignorerande mot mig, och är det fortfarande.. vilket jag hatar, raaaauw!

Så vad tror ni? Ville han endast ha sex? tycker han att jag var alldeles för konstig? osv osv. Jag vet att ni inte kan ge mig några svar. Men eftersom jag inte får några svar från honom tänker jag ändå höra hur ni tänker. så kanske jag slutar grubbla på det så mycket.

Och sist, något annan som varit med om liknande?


   
Citera

Human:

Ville han endast ha sex?

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch


   
SvaraCitera

Nej han kanske kände sig dissad när du ignorera liksom. Nu kanske du måste ge igen liksom dubbelt så mycket så han fattar att du inte ångrar hela situationen.


   
SvaraCitera

Det är väldigt jobbigt när man bor så långt isär.


   
SvaraCitera

En kille som raggade upp dig över nätet och som knullade dig och sedan aldrig hörde av sig igen. Nej det låter osannolikt.
Dold text: Välkommen till naiva klubben.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

En kille som raggade upp dig över nätet och som knullade dig och sedan aldrig hörde av sig igen. Nej det låter osannolikt.

ehhm. nej.
Jag tror faktiskt inte att han skulle pratat med mig på internet/telefon i ca 4 år bara för att hoppas få chansen att ha sex med mig.


   
SvaraCitera

jag tror mest han känner sig dissad och osäker. se bara till att prata mer med honom, men försök inte krysta fram den relation ni hade innan ni träffades.


   
SvaraCitera

Human:

Jag tror faktiskt inte att han skulle pratat med mig på internet/telefon i ca 4 år bara för att hoppas få chansen att ha sex med mig.

Men varför inte höra av sig efteråt? [tard] Väldigt konstigt.
Kan ju vara så att han inte vill fortsätta träffas men sex innan ni skiljdes åt hade han gärna?
Äh! Ta kontakt och snacka med honom. Om du vill höra av honom mer då, trots avståndet...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörv:

jag tror mest han känner sig dissad och osäker. se bara till att prata mer med honom, men försök inte krysta fram den relation ni hade innan ni träffades.

Jag har ju försökt prata mer med honom, ta kontakt lite då och då. Det är ju dock inte speciellt kul när det bara är jag som hela tiden gör det, jag vill inte känna mig klängig och jobbig heller.

Vi har heller inte alls pratat om det som hände, utan mest bara fortsatt som innan. Kan känna att det bordes säga någonting om det, mest för att slippa missförstånd, som det verkar vara nu. Men hur ska man ta upp det? får alltid känslan av att ni killar tycker sånt är grymt jobbigt ^^

Myksa:

Men varför inte höra av sig efteråt? Väldigt konstigt.
Kan ju vara så att han inte vill fortsätta träffas men sex innan ni skiljdes åt hade han gärna?

Jadu, jag vet heller inte riktigt.
Kan ju vara så, men samtidigt tror jag inte han är den sortens kille. Varför hålla på med mig så inför alla hans kompisar då? och dagen efter på morgonen.. :s


   
SvaraCitera

Human:

Men hur ska man ta upp det? får alltid känslan av att ni killar tycker sånt är grymt jobbigt ^^

usch, det är sjukt jobbigt. jag tror mest att det låter som om det kan vara nödvändigt att ta upp lite grann. inte ett jätteallvarligt samtal i form av "vi måste prata" utan mer att det var kul att ses och så. eftersom händelsen troligen finns i bådas medvetande så verkar det lite som ett hinder för normala konversationer.

fast vad vet jag, jag är 17. [crazy]


   
SvaraCitera

han kanske ignorerar för att inte bli kär och bespara sig själv eventuellt lidande


   
SvaraCitera

Angelize:

Human: Ville han endast ha sex?

Angelize:

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörv:

inte ett jätteallvarligt samtal i form av "vi måste prata" utan mer att det var kul att ses och så. eftersom händelsen troligen finns i bådas medvetande så verkar det lite som ett hinder för normala konversationer.

det är absolut ett hinder ja. Ska nog ta upp det med honom vid tillfälle, och inget allvarligt som du skriver då

enhimmelskdrog:

han kanske ignorerar för att inte bli kär och bespara sig själv eventuellt lidande

Do hope so!

Kom förresten att tänka på en sak som hände för nån dag sen. Jag hade skrivit till honom på msn, han svarade mig inte, som har slutat göra.. Efter ca en timme skickat han ett hjärta till mig och loggar direkt ut. AHH. varför gör han så?! ge mig ännu mer huvudbry va.. jag vet om att han är en sån som gillas att retas ganska mycket, kan det hjärtat varit något sånt? eller ja..


   
SvaraCitera

Human:

Och sist, något annan som varit med om liknande?

Felet folk gör när dom är i relationssituationer är att dom sätter den andra personen på en piedestal och tror att han/hon inte har några känslor. Han kanske tänker exakt som du, han kanske är osäker över att du ignorerade han eller så kanske han är blyg och skäms lite över sexet. Finns många anledningar och han är inte någon känslolös robot.


   
SvaraCitera