Aviseringar
Rensa alla

träffade 1 bitch på krogen igår blev så jävla arg


Ämnesstartare

var på krogen o satt på ett bord o drack så kom det en jävla bitch som sa "hallå ursäkta det här e faktiskt ett bord man sitter inte på dom!!!!" asbitchigt och tvingade mig o ställa mig upp så jag slog huvudet i en lampa [mad]

hade bara velat döda henne då... jävla horfitta

sen tog jag o min kompis våra glas o satte ner dom ashårt framför henne som en markering [bigsmile] hon tittade argt

sen resten av kvällen var jag småtaskig mot henne trampade henne på fötterna, stötte till henne med flit

hehe hade iofs velat slå henne men det får man ju inte


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Fån


   
SvaraCitera
Jeay_L

Om hon inte ens jobbade där har hon väl ingen anledning att ens kommentera det!

Jag brukar också sitta på bord lite då och då dock inte på krogen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Om hon inte ens jobbade där har hon väl ingen anledning att ens kommentera det!

det var ju för att hon ville sitta på min plats hon bara snodde den.... jävla as...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TUFF DU ÄR!


   
SvaraCitera
Jeay_L

Tilda1988:

det var ju för att hon ville sitta på min plats hon bara snodde den.... jävla as...

Morr, varför skulle hon sitta med dig å dina vänner? Kände hon er på något sätt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Morr, varför skulle hon sitta med dig å dina vänner? Kände hon er på något sätt?

nej hon ville inte sitta med oss, hon ville ta vårt bord o sitta med sina vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är såååååååååååå cool[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fullbordat samlag och friterade räkor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

girlfight[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska jag vara ärlig tycker jag inte om dig.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Tilda1988:

nej hon ville inte sitta med oss, hon ville ta vårt bord o sitta med sina vänner.

Vilken bitch!


   
SvaraCitera

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

asbitchigt och tvingade mig o ställa mig upp så jag slog huvudet i en lampa [mad]

Varför gick du ens med på det?

Tilda1988:

sen resten av kvällen var jag småtaskig mot henne trampade henne på fötterna, stötte till henne med flit

Du verkar som en mycket mycket värre bitch. Sluta whina för att killarna raggade på henne ist för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Ska jag vara ärlig tycker jag inte om dig.

Greger_EFG:

Du verkar som en mycket mycket värre bitch. Sluta whina för att killarna raggade på henne ist för dig.

ding ding ding, we have a winner...

mycket smink, lite kläder och en skanky pussy


   
SvaraCitera