Aviseringar
Rensa alla

Träffade en tjej i helgen, HJÄLP.


Ämnesstartare

Det är första gången jag skriver en tråd om en sån här grej. Ska ta allt från början.

Jag och en kompis var ute i helgen och jag träffade en tjej på krogen. Vi hade jävligt kul och pratade mycket, till slut så stängde krogen och jag tänkte att jag kunde gå med henne hem så hon inte behövde gå ensam.

Jag trodde verkligen att jag bara skulle följa henne till dörren och sedan gå hem själv, men när vi kom fram så kysstes vi och det slutade med att jag sov där.

Vaknade dagen efter med världens huvudvärk, trött som fan. Trodde att det skulle bli en väldigt jobbig stämning, men det var inte så farligt. Vi pratade lite sen kysstes vi mer, kollade på lite serier och så. Gick hem runt 12-tiden.

Nu till det jobbiga; Jag har tänkt på henne sen det hände. Har inte hennes nummer, och jag vill inte vara för på heller och typ leta upp det och vara jobbig.

Jag vill få kontakt med den här tjejen, men jag är så jävla feg av mig. Har riktigt dålig självkänsla och självförtroende, vågar aldrig ta initiativ när det kommer till tjejer. Hon kanske inte ens vill att jag ska höra av mig ens.

Finns det kanske någon som har varit i ungefär samma situation? Ge mig tips och råd, snälla.

Vi bor i en liten stad, jag är 20 och hon är 19.


   
Citera

låt d va. om ni ses ute igen kan du väl hälsa osv men stalka inte upp henne. för henne var det kanske bara en engångsgrej eftersom hon inte ens ville ge sitt nummer.

fan va elakt det lät men du fattar [crazy]


   
SvaraCitera

fan vad har du att förlora????
om du tror du gillar henne så är det bara att försöka hitta henne igen. har du tur känner hon samma sak, har du otur gör hon det inte, men då har du i varje fall försökt.

att det var bra stämning när ni vaknade är 1 bra tecken


   
SvaraCitera

hhahaha helt olika svar
tips #1: fråga inte efter råd på ett ungdomsforum


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

låt d va. om ni ses ute igen kan du väl hälsa osv men stalka inte upp henne. för henne var det kanske bara en engångsgrej eftersom hon inte ens ville ge sitt nummer. fan va elakt det lät men du fattar

Ja, jag förstår vad du menar. Det är bra att du är rakt på sak.

Men ja, asså jag var kompis med henne på facebook innan det hände. Det framgick nog inte av det jag skrev tidigare. Så hon kanske inte kände att hon behövde ge mig sitt nummer?
Äh javene.


   
SvaraCitera

blahablaha:

Men ja, asså jag var kompis med henne på facebook innan det hände.

men jaha. trodde det var en random tjej. men dåså, kontakta henne!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja. Får fan ta mig i kragen bara. Tack för svaren.
Föresten så lyssnade vi på kent hela natten!


   
SvaraCitera

blahablaha:

Föresten så lyssnade vi på kent hela natten!

100000 pluspoäng från mig [cool]


   
SvaraCitera

blahablaha:

jag tänkte att jag kunde gå med henne hem så hon inte behövde gå ensam.

pffft du hade en sak i huvudet o de va "im gonna tap that ass!"[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

pffft du hade en sak i huvudet o de va "im gonna tap that ass!"

Nähä du, så var det faktiskt inte.


   
SvaraCitera

blahablaha:

Nähä du, så var det faktiskt inte.

den kvinno synen dog ut på 60talet... nu äre bara pattar o fitta..[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

den kvinno synen dog ut på 60talet... nu äre bara pattar o fitta..

Hahah, tråkigt för folk som känner att det är så. Du kanske ska lära dig utav mig istället? ;D


   
SvaraCitera

Om du vill träffa henne igen så får du väl försöka göra det.


   
SvaraCitera

gå dit och ring på plingpling


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

blahablaha:

blahablaha

Fick du inte nummret eller missade ni att byta?


   
SvaraCitera