Aviseringar
Rensa alla

Träffade Sean "bananen" Banan


Ämnesstartare

Hej! idag så var det galapremiär för filmen The Host som typ är som Twilight fast idiotiskare (ja, det går tydligen).

det var många c-kändisar men de som jag blev mest starstruck över var sean bananen banan och arne "julvärlden" wajse. han stod inte på listan men smet förbi ändå.
jag fick ta med mig goodie bag hem och det var kul. kommentera om hur cool jag e! [cool]


   
Citera
Ämnesstartare

köttkvarnen:

Hej! idag så var det galapremiär för filmen The Host som typ är som Twilight fast idiotiskare (ja, det går tydligen).det var många c-kändisar men de som jag blev mest starstruck över var sean bananen banan och arne "julvärlden" wajse. han stod inte på listan men smet förbi ändå.jag fick ta med mig goodie bag hem och det var kul. kommentera om hur cool jag e!

Wow! coolt!


   
SvaraCitera

[surprised]


   
SvaraCitera

GRym redovisning över vad du gjort idag! Kvarnen4life!


   
SvaraCitera

köttkvarnen:

Wow! coolt!

Håller med! [bigsmile] Så jävla fett med Sean Banan och Kung Kvarnen på samma plats, det är större än Led Zeppelins återföreningskonsert [bigcheers]


   
SvaraCitera

kvarnen forever [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

arrrtificiaL:

GRym redovisning över vad du gjort idag! Kvarnen4life!

ja! tack för att du finns kvarnis! [cheers][party][bigcheers][y][crazy][love][wink]


   
SvaraCitera
Paseo

hihi sean bananen banan [love] lulz


   
SvaraCitera

köttkvarnen:

köttkvarnen:

Hej! idag så var det galapremiär för filmen The Host som typ är som Twilight fast idiotiskare (ja, det går tydligen).det var många c-kändisar men de som jag blev mest starstruck över var sean bananen banan och arne "julvärlden" wajse. han stod inte på listan men smet förbi ändå.jag fick ta med mig goodie bag hem och det var kul. kommentera om hur cool jag e!

Wow! coolt!

Wow coolt! x2!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

hihi sean bananen banan lulz

KVARNEN! KVARNEN! KVARNEN! KVARNEN! KVARNEN!! [party]


   
SvaraCitera

Kvarnen rimmar på BANANEN!!! [bigcheers][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

Håller med! Så jävla fett med Sean Banan och Kung Kvarnen på samma plats, det är större än Led Zeppelins återföreningskonsert

vet inte vilka det är men ja säkert!


   
SvaraCitera

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

Kvarnen rimmar på BANANEN!!!

Sean bananen Banan+Köttkvarnen=Banankvarnen [love]


   
SvaraCitera

!!!!


   
SvaraCitera