Aviseringar
Rensa alla

Träffas via internet


Ämnesstartare

Jag träffade en tjej via internet, av en ren slump helt enkelt vi ordväxlade lite som: ''hej, vad gör du, hur är läget'' - ja ni fattar.. och sen så växlade vi mobilnummer, Msn, även Facebook. Sen dess har vi pratat till och från, vissa dagar och idag så planerar vi att träffas på onsdag, problemet är de att vi själva inte har en aning om vad vi ska göra. Eftersom jag bara har träffat två personer via internet förut så har jag ingen erfarenhet alls men jag har hört av andra personer som säger ''gå inte på bio för att..'' [cool]

Nu menar jag inte att vi ska gå på någon j*vla date utan bara lära känna varandra, har du tips på vad vi ska hitta på så säg till.. [smile][bigcheers]


   
Citera
Ämnesstartare

Ett tips, om hon ber dig att komma till en mörk gränd så bör du nog inte dyka upp.


   
SvaraCitera
Åtta

När vi här på UM träffas en masse så brukar vi sitta ned på gräs, eventuellt dricka alkohol och/eller äta megadödsknark, prata skit om/med varandra, samt utbyta kroppsvätskor.

Huruvida detta funkar för er eller ej vet jag ej. Men för oss brukar det funka rätt bra (eller ja, jag har alltid gått hem själv eller tillsammans med en hårig man, men för andra har det gått bättre).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är ju bara ta en promenad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fika? Alkohol? Gå runt planlöst? Häng på den lokala tågstationen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nja jag hade inte tänkt mig sitta och luffa på någon tågstation som 12 åringar fast visst, alla andra förslag var ju inte så illa en då.. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zulgum:

en då


   
SvaraCitera
Tyrael

zulgum:

en då


   
SvaraCitera

Gå runt lite på stan och sedan fika/äta någonstans, typ donken.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå helst inte runt på stan, det kan bli pinsamt. Bara gå runt liksom, tänk om man inte har något att prata om? okej att man har pratat mycket i mobilen och på msn, men det kanske blir en helt annan sak när man träffas i verkligheten. jag vet inte.

Jag tycker iaf att det bästa är att "hålla på" med något, alltså så man måste samarbeta.

Klättervägg..

man man kanske inte vill betala så mycket liksom. well, tycker att det är värt det ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

angels_eyes:

Klättervägg..

x)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

angels_eyes:

Klättervägg..

...

Bwahahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

börja nånstans och gå samma riktning tills ni är hungriga, leta upp närmaste fik/resturang


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

x)

Hattmakaren:

...

Bwahahahaha

[love]


   
SvaraCitera

GÅ OCH TA EN FIKA OCH PRATA OM INTELLEKTUELLA SAKER .


   
SvaraCitera