Woockiecookie: ör mig passar vilket datum som helst egentligen hahaAwesome!
Knekten: Fint att ni hänger ihop, du och gaah, oavsett datum, i vått och torrt.Ja, vi är de bästa och bor under samma tak. Allt annat vore konstigt. Kom du med, är nyfiken på dig.
Geigerzähler: Ja, vi är de bästa och bor under samma tak. Allt annat vore konstigt. Kom du med, är nyfiken på dig.Tyvärr, men hoppas på att ni har det trevligt.
Geigerzähler:Skulle aldrig våga. Dessutom verkar jag vara yngre än de flesta.
Varför inte?
Knekten: Skulle aldrig våga. Dessutom verkar jag vara yngre än de flesta.Hur gammal är du? En 14åring skall komma. Jag är en en sådan person som inte dömer personer efter ålder, umgås med 40+are utan problem och kan snacka med folk som är yngre, förutsatt att de är någorlunda vettiga. Du och jag har ju politiska åsikter som vi både delar och inte delar alls, det tycker jag är intressant. Du verkar sjukt vettig.
Geigerzähler: Hur gammal är du? En 14åring skall komma. Jag är en en sådan person som inte dömer personer efter ålder, umgås med 40+are utan problem och kan snacka med folk som är yngre, förutsatt att de är någorlunda vettiga. Du och jag har ju politiska åsikter som vi både delar och inte delar alls, det tycker jag är intressant. Du verkar sjukt vettig.18. Jag hade också tyckt det var jätte intressant att träffas och diskutera. Du verkar också vettig och väldigt intressant.
Geigerzähler:får se vad jag kan göra, men kanske dårå :)
Se till att ordna så att du kan komma.
Dödsdömd: Jag vågar inte ens komma på träffar...Varför? Inte jag heller men jag måste göra det för att bryta en gammal vana
Woockiecookie:Vet inte. Socialt efterbliven typ.
Varför? Inte jag heller men jag måste göra det för att bryta en gammal vana
Dödsdömd:Hur gammal är du? Mm vet är själv 14 så kommer kännas akward först men tror det kommer vara trevligt där
Vet inte. Socialt efterbliven typ.
Sen känns de som att alla är så mycke äldre.
Woockiecookie:18. Men de känns som att alla är typ 22-25 däromkring. Kommer säkert bara bli knas.
Hur gammal är du? Mm vet är själv 14 så kommer kännas akward först men tror det kommer vara trevligt där