Bööööörg: haha en gång gjorde jag ett hemligt konto här och la upp en inspelning och isola sa att jag ahade "mycket grov brytning"haha minns inte alls att jag formulerat mig så övht, länka!
isola:jo, så skrev du. har försökt hitta tråden flera gånger men har inte hittat den
haha minns inte alls att jag formulerat mig så övht, länka!
Bööööörg:minns det inte alls, men säger du det så. sök på vad du hette på google och ungdomar.se
jo, så skrev du. har försökt hitta tråden flera gånger men har inte hittat den
isola:kontot hette tjingeling, har sökt på allt...
minns det inte alls, men säger du det så. sök på vad du hette på google och ungdomar.se
Bööööörg:du får fråga andré om han inte kan trolla lite
kontot hette tjingeling, har sökt på allt...
space kitty: abo breabooo, hade jag brytning i tanto eller... brukar låta mer svensk efter att ha varit i sverige ca några dagar
Bööööörg: nu är det över 9 år sen jag flyttade bort från sverige och jag har fått brytning när jag snackar svenskaJa., ringde en tjej för att hyra lägenhet och hon påpekade att jag hade utländsk brytning LOL....
tror ni jag kan träna bort det när jag flyttar till sverige om en vecka...
Bööööörg:kommer inte riktigt ihåg :o
abooo, hade jag brytning i tanto eller... brukar låta mer svensk efter att ha varit i sverige ca några dagar
space kitty:kommer ihåg exakt hur du lät haa..
kommer inte riktigt ihåg :o
Bööööörg:jävla weed
kommer ihåg exakt hur du lät haa..
space kitty: kommer ihåg hur du lät på tiny, inte så farligt mkt brytning ändå.. men typ "hård" rösttror det har blivit värre nu... :O
finmatta: du har säkert turkbrytning *drygar*Du är själv turk?