Aviseringar
Rensa alla

träna bort brytning [confused]


Ämnesstartare

nu är det över 9 år sen jag flyttade bort från sverige och jag har fått brytning när jag snackar svenska Arg , ringde en tjej för att hyra lägenhet och hon påpekade att jag hade utländsk brytning LOL.... 

tror ni jag kan träna bort det när jag flyttar till sverige om en vecka... Skeptisk


   
Citera
Ämnesstartare

haha en gång gjorde jag ett hemligt konto här och la upp en inspelning och isola sa att jag ahade "mycket grov brytning" Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:
haha en gång gjorde jag ett hemligt konto här och la upp en inspelning och isola sa att jag ahade "mycket grov brytning" Ledsen

haha minns inte alls att jag formulerat mig så övht, länka!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

haha minns inte alls att jag formulerat mig så övht, länka!

jo, så skrev du. har försökt hitta tråden flera gånger men har inte hittat den

"inte dialekt, snarare mycket grov brytning" så skrev du typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

jo, så skrev du. har försökt hitta tråden flera gånger men har inte hittat den

minns det inte alls, men säger du det så. sök på vad du hette på google och ungdomar.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

minns det inte alls, men säger du det så. sök på vad du hette på google och ungdomar.se

kontot hette tjingeling, har sökt på allt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

abo bre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

kontot hette tjingeling, har sökt på allt...

du får fråga andré om han inte kan trolla lite


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space kitty:
abo bre

abooo, hade jag brytning i tanto eller... brukar låta mer svensk efter att ha varit i sverige ca några dagar


   
SvaraCitera

delvis gissar jag. har enbart Empiriska Undersökningar Ur mitt Egna Liv att basera på och enlgit dem verkar det vara betydligt lättare någon gång i mitten av tonåren. Flyttade från värmland när jag var 16, pratar typ bara värmländska med min familj (utan att tänka på det) och ganska "rent" annars. min bror som flyttade från värmland när han var 19 pratar fortfarande mycket värmländska.


   
SvaraCitera
Exner

Bööööörg:
nu är det över 9 år sen jag flyttade bort från sverige och jag har fått brytning när jag snackar svenska Arg , ringde en tjej för att hyra lägenhet och hon påpekade att jag hade utländsk brytning LOL.... 

tror ni jag kan träna bort det när jag flyttar till sverige om en vecka... Skeptisk

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Ja.

Skål


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

abooo, hade jag brytning i tanto eller... brukar låta mer svensk efter att ha varit i sverige ca några dagar

kommer inte riktigt ihåg 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space kitty:

kommer inte riktigt ihåg 😮

kommer ihåg exakt hur du lät haa..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

kommer ihåg exakt hur du lät haa..

jävla weed


   
SvaraCitera