Aviseringar
Rensa alla

träna bort bullfitta?


Ämnesstartare

ja... som du/ni kanske förstår på rubriken så undrar jag om ifall att de går att träna bort bullfitta och i sådana fall ifall ni har några tips/övningar för just detta? 🙂

tack på förhand! MVH  en tjej som " är 17 bor själv och har tappat kontrollen"


   
Citera

Leave fittfettet alone!!! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är stötdämpning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tappat kontrollen pga "bullfitta"?
Nä du är byggd så så du måste nog svälta dig rätt mkt för att bli av med den, vilket ju är extremt korkat och farligt.


   
SvaraCitera

1. I dont know what i expected...
2. Detta skulle möjligtvis förklara en tjej jag såg på gymmet som satt i krabbställning och juckade med en skivstång på...skrevet(?)
3. såvida inte fittan hänger ut så varför oroa sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej, du kan inte punktförbränna fett och göra någon specifik övning för att minska det. för att uppnå det måste du minska på underhudsfettet över hela kroppen, d.v.s. gå ned i vikt.


   
SvaraCitera
b1son

nä fett sugning e nog svaret


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ät mindre. Rör dig mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir hungrig nu


   
SvaraCitera

VEm fan bryr sig om att din det är extra fett runt din vagina ingång och att du kanske har större blygdläppar. Det är inte fel och det känns säker bättre när du ska s*x så din så kallade bullfitta är det inget fel på men visst så är det jobbigt om man upplever att det står ut men tänk på oss män eller pojkar, den tar plats och även fast man har döljer den som man ska göra så tar den plats där mellan benen, tat lugnt tjejen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men vem bryr sig asldjasdlkjasdk 
hur ofta flashar man fittan för folk?!!


   
SvaraCitera

Helt ärligt så tror jag inte en kille någonsin kommer bry sig om att du har en "bullfitta". Han är väl bara antagligen glad att han får ligga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bullfittor kan bara knullas bort, sorry :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undrade imorse om jag hade en bullfitta eller inte. Får nog aldrig veta svaret pga några skulle kanske säga nej och andra ja. Vem ska man fråga så att man säkert får veta rätt svar? Snälla svara


   
SvaraCitera
Turbo

Pulla mycket så åker det in


   
SvaraCitera