Aviseringar
Rensa alla

Träna bröstmuskler.


Ämnesstartare

JKNUG:

+ Bänkpressar? har de ingen extra vikt när de gör sina armhävningar tror du?

vad jag har hört så gör dem det utan extra vikter,de är innan dem går och lägger sig,på morgonen och sen tror jag jägare gör det ibland med sina ryggor efter de har sprungit några mil.

De har inget gym i lumpen,så nej de kör inte bänkpress.


   
SvaraCitera

Underbarnet:

De har inget gym i lumpen,så nej de kör inte bänkpress.

BS

Underbarnet:

vad jag har hört så gör dem det utan extra vikter,de är innan dem går och lägger sig,på morgonen och sen tror jag jägare gör det ibland med sina ryggor efter de har sprungit några mil.

den träning som du beskriver är absolut ingen bra byggarträning, om dom lägger på sig muskler så beror det på att dom är väldigt otränade från början...

alternetivt(och mest vanligt) är att du tapar en massa fett vilket gör att musklerna syns tydligare och du(samt alla fjortistjejer) tror att man har fått större muskler då..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad Hominem:

Lätt bäst. [love]

Har du stora tuttar eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

z i n:

Har du stora tuttar eller?

Stora feta chipstuttar. Finns nog nån bild på UM.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad Hominem:

Stora feta chipstuttar. Finns nog nån bild på UM.

Ska bröstknulla dom nån dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

z i n:

Ska bröstknulla dom nån dag.

Synd att jag ljög då. [blush] Har typ minst bröst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zaew:

den träning som du beskriver är absolut ingen bra byggarträning, om dom lägger på sig muskler så beror det på att dom är väldigt otränade från början...

visst vi säger så,jägare är otränade


   
SvaraCitera

Underbarnet:

visst vi säger så,jägare är otränade

nej inte otränade men vissa har otränade armar/bröstmuskler
desutom skrev jag

Zaew:

alternetivt(och mest vanligt) är att du tapar en massa fett vilket gör att musklerna syns tydligare och du(samt alla fjortistjejer) tror att man har fått större muskler d

Underbarnet:

De har inget gym i lumpen,så nej de kör inte bänkpress.

desutom så skulle jag gärna vilja veta var du fick detta från?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zaew:

desutom så skulle jag gärna vilja veta var du fick detta från?

Mina polare som går i lumpen har sagt att de inte har något gym att träna på.

JÄgare och Militärpoliser då..

Zaew:

alternetivt(och mest vanligt) är att du tapar en massa fett vilket gör att musklerna syns tydligare och du(samt alla fjortistjejer) tror att man har fått större muskler d

Nej de tappade inte fett så armarna växte lol, jag ser skillnad på stora armar och inge fett


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, det största felet IMO är att fokusera på endast en muskel...


   
SvaraCitera

Underbarnet:

Mina polare som går i lumpen har sagt att de inte har något gym att träna på.

JÄgare och Militärpoliser då..

vet ijnte vart dina polare ligger någonstans men konstigt, då dom har gym på AJB I19/A9(boden), F21 och stället utanför stockholm där dom utbildar militärpoliser dessa gym har jag sett med egna ögon så jag vet att dom existerar. desutom har jag från en kompis som låg som kustjägare hört att dom hadde tillgång till gym. Dina kompisar kanske är för dåliga för att hitta gymmet bara :S

Underbarnet:

Nej de tappade inte fett så armarna växte lol, jag ser skillnad på stora armar och inge fett

mätte du eller för det är ett av väldigt få sätt att säkert veta speciellt som dina polare inte lär vara hemma...

faktum kvarstår och det är att om dina polare var ens hyffsat välbiffade så skulle dom inte lägga på sig muskler av den träningen som du beskriver


   
SvaraCitera

Genesis208:

Alltså, det största felet IMO är att fokusera på endast en muskel...

Alltså, han kanske redan vet hur han ska träna de andra musklerna, så han frågar bara om bröst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roid Rage:

Alltså, han kanske redan vet hur han ska träna de andra musklerna, så han frågar bara om bröst

Iofs. Sök upp en instruktör på gymmet iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underbarnet:

SKIT BRA TRÄNING.

Nej verkligen inte. Helt värdelös träning om inte annat.

Underbarnet:

gör de 5dar i veckan och du ser skillnad efter 1 månad

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Ha som regel att köra basövningar. En basövning för just bröst är bänkpress.

Finns en rad olika övningar. Hantelpress, hantelflies, dips etc. Bänkpress är nog den som är mest effektiv.

Underbarnet:

Kör armhävningar typ 20x3 eller 15x3 vet itne vad du klarar.
Man tränar hela brösten+ armarn och ryggen med armhävnignar, SKIT BRA TRÄNING.

z i n:

cable cross

Tack för tipsen!

JKNUG:

Uthållig blir du nog, men speciellt mycket mer muskelmassa kommer du inte få om du inte ökar belastningen.

Sa do till mig?


   
SvaraCitera