Aviseringar
Rensa alla

Träna - för att visa de!


Ämnesstartare

Kolla här
I min förra klass var det några som höll på och retade mig för de tyckte att jag var tjock.

De trodde de var så coola bara för att de gymmade och sprang varje dag och hade magrutor, så kunde de i princip säga vad de ville, tyckte de. Så himla taskiga var de

Jag vill ha någon form av motivation när jag kanske inte orkar att träna, för jag helt ur form, och har ni några tips som kan hjälpa mig att tänka näää nu fan ska jag allt visa de!

typ som "nej du kommer aldrig klara av den där rundan" haha men så vill jag klara av det .. liksom så.

Hoppas ni kan hjälpa,[smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Jag tycker inte sådan där eller mål fungerar. Bästa är att träna för att det är kul och att det är något man vill hålla på med. Det fungerar i längden.
Sååå... hitta en träningsform du verkligen tycker om och vill hålla på med.

Ålder förresten?


   
SvaraCitera

Gör sådant som du tycker är kul, som du vet att du får ut något utav. Tror man ska mjukstarta för att lära sig vad det är som passar bäst för just sig själv.

Men en målbild är ju alltid bra att ha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man tränar inte för att motbevisa någon, man tränar för att man tycker det är kul/ vill ändra sig själv utan andras påtryckningar i grunden.


   
SvaraCitera

Som alla redan sagt men tåls att upprepas, hitta inte motivationen i att motbevisa de där som retar dig utan hitta motivationen i njutningen av träning då kommer den att bestå. Lycka till! 🙂

Börja lugnt förresten om du aldrig tränat tidigare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur gammal är du?

Du kan kanske börja på någon sport, det finns hur många sporter som helst. Nån borde du tycka är rolig!


   
SvaraCitera