Aviseringar
Rensa alla

Träna Hemma


Ämnesstartare

Goddagens! det är som såhär att jag har tillgång till träningscykel hemma samt mina egna armar och ben och jag undrar om det fungerar att träna på det här sättet.

45 mins cykling sedan situps/armhävningar och att köra ca. 4-5 pass i veckan.

Kommer detta fungera eller kommer jag få opropotinelig kropp mitt mål är att helt enkelt bli lite smalare och skaffa lite synligare muskler tacksam för direkta svar!! 🙂


   
Citera

du kommer j inte må sämre av det i alla fall.


   
SvaraCitera

Smalare blir du av att äta mindre än vad du gör av med, synligare muskler får du av att träna dem så att de blir större, helst i kombination med att minska din fettprocent.

Konditionsträning (cykling) har inte mycket att göra med detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns det någon risk att kommer det kommer se opropotinligt ut av den träningen eller är det bara att ställa klockan imorgon och köra?


   
SvaraCitera

Auuvest:

Finns det någon risk att kommer det kommer se opropotinligt ut av den träningen eller är det bara att ställa klockan imorgon och köra?

Nä, du kommer inte få några muskelökningar stora nog för att det ska se konstigt ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då tackar jag för svaren 🙂


   
SvaraCitera

Rekommenderar dock att du tränar samtliga av kroppens muskler. Försök få med iaf chins också.


   
SvaraCitera

konditionsträning är ju jättebra om du vill bli smalare och få en snärtare kropp! fan, överviktiga börjar ju typ med långa promenader och det kommer de långt på.


   
SvaraCitera

Håller med Isotop, det är alltid bättre att träna hela kroppen och inte hoppa över någon del.
Jag brukar använda diverse olika träningsredskap när jag tränar, allt för att få en bra variation.
Läs mer om olika träningsredskap här


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

   
SvaraCitera