Aviseringar
Rensa alla

Träna på gym


Exner

Tickstart:
som sagt, jag lyfter bara på den så får jag mer träning än på vilket gym somhelst

Problemet är att du kör för många reps.


   
SvaraCitera

tss, två eller tre sen e det klart Rodnar


   
SvaraCitera
Exner

Tickstart:
tss, två eller tre sen e det klart Rodnar

Säg inte det så Ply hör.


   
SvaraCitera

Mycket glad stfu Rodnar


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Sätt upp mål! 
Ska du klara att bänkpressa en viss vikt till nyår? Ha även en delmål! Om du känner att det ger resultat som du inte bara "känner" av utan även kan bevisa(för dig själv iaf!), så är det nog lättare att känna pepp och att man åstadkommit något! Om jag, personligen, inte har något mål med träning, så skiter det sig Direkt! 

Som nämt, börja med låga vikter, så att du får in rörelserna - om du så inte har några vikter alls! Alla muskelberg på gymmen har också varit nybörjare en gång - glöm inte det! En del är dryga och vill stoltsera med vad de kan, kanske t o m att de går fram till en och ger tips, även om man inte frågat om hjälp. Oftast vill nog ändå folk väl, så ta det som något positivt till att någon pratar med en och att denne inte vill att man ska skada sig... tyvärr, så finns de ju dock de som tror sig kunna saker de inte kan. 

Obs! Ta inte en jäkla massa selfies medan du tränar. Du ödslar så mycket tid som kunnat gå till träning och ibland även andras tid. Dessutom så stör du - faktiskt! Ehehe 


   
SvaraCitera

PMR: Obs! Ta inte en jäkla massa selfies medan du tränar.

xD herregud hade aldrig kunnat göra det med ett straight face


   
SvaraCitera

vem har ens med mobilen in på gymmet, gah


   
SvaraCitera
duden
Ämnesstartare

PMR
Obs! Ta inte en jäkla massa selfies medan du tränar. Du ödslar så mycket tid som kunnat gå till träning och ibland även andras tid. Dessutom så stör du - faktiskt! Ehehe 

Ingen risk för det, jag lovar Blink


   
SvaraCitera
penja

Jag kan inte föreställa mig Exner i någon form av träningskläder. Ev i nån slags 30-tals-gymnastikklädsel.


   
SvaraCitera

Tickstart:
vem har ens med mobilen in på gymmet, gah

Jag Rodnar
Bockar av varje set i en app som säger vilken vikt jag ska lägga på etc

Edit: + tidtagare för planka etc 


   
SvaraCitera
Exner

penja:
Jag kan inte föreställa mig Exner i någon form av träningskläder. Ev i nån slags 30-tals-gymnastikklädsel.

Har en rosa t-shirt i storlek XS som jag fick av min syster. Står "spänning" på bröstet.


   
SvaraCitera
penja

Exner:

Har en rosa t-shirt i storlek XS som jag fick av min syster. Står "spänning" på bröstet.

Kanske dags för en selfie på gymmet ändå, detta låter sååå spännande!


   
SvaraCitera

Edinburgh: Bockar av varje set i en app som säger vilken vikt jag ska lägga på etc

hm det kan nog vara bra faktiskt. Vad tror du om penna papper? Rodnar


   
SvaraCitera
penja

Bryt PMRs regler, bara gört. 


   
SvaraCitera

Tickstart:

hm det kan nog vara bra faktiskt. Vad tror du om penna papper? Rodnar

Känns omständligt Galen + man vill kanske hänga på um medan man återhämtar sig mellan seten. + tidtagare som sagt 


   
SvaraCitera