Aviseringar
Rensa alla

träna rupan!


Majkiie:

Jag vet inte, du är en söt och trevlig tjej. Dessutom så är jag på enormt bra humör idag! var tvungen att uttrycka lyckan på något sätt

Känner igen mig [bigsmile]


   
SvaraCitera

ziiesh:

Var du på träffen i stockholm? *sämst på namn*

Nej jag var ju inte det >.< fick reda på den för sent, dessutom passade det tyvärr inte.

Wanking BC:

Känner igen mig

[love]


   
SvaraCitera

Rapid:

benpress... skippa maskinerna.

¿?


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

¿?

Hardcore!!113131! du vet ^^


   
SvaraCitera
ziiesh

Majkiie:

Nej jag var ju inte det >.<

bra, då har jag inte glömt dig [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

¿?

rofl, det blev lite skevt [party]

Låt bli maskiner som du ändå inte anstränger dig i. De flesta använder maskiner just för att det är mer bekvämt och just därför ska man undvika dem, tycker jag.

På mitt gym har vi två rum, en med löpband och andra roliga maskiner för allt och inget. Det andra rummet har fria vikter men även benpress och lite annat.

Det är ju egentligen inte själva maskinerna som är problemet utan att man tar steget in i den svettiga byggaravdelningen där folk faktiskt tar i.


   
SvaraCitera

Rapid:

De flesta använder maskiner just för att det är mer bekvämt och just därför ska man undvika dem, tycker jag.

Kontakten som jag får i benmaskinerna pwnar knäböj med hästlängder.


   
SvaraCitera

ziiesh:

bra, då har jag inte glömt dig

Nej [cute]


   
SvaraCitera

Rapid:

Låt bli maskiner som du ändå inte anstränger dig i.

[y] Det där lät desto bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Majkiie:

Kontakten som jag får i benmaskinerna pwnar knäböj med hästlängder.

varför skulle man köra knäböj för att få maximal kontakt?


   
SvaraCitera

Rapid:

varför skulle man köra knäböj för att få maximal kontakt?

Hm?
I'm just saying.


   
SvaraCitera

Rapid:

Hur kan du bestämma att man ska enbart ska träna för hälsans och funktionalitetens skull?Är du en sån som påstår att det inte finns något positivt med droger bara för att det är ohälsosamt?

Det är ingen konst. 😛 Har inte bestämt nåt, var min spontana tanke, men vi pratade nog om olika saker. förstår inte hur drogfrågan är relevant, och vet inte vilka ytterligare egenskaper du tilldelat den gruppen av människor.

ziiesh:

vet inte

man gör väl det man mår bra av, eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

Det är ingen konst. 😛 Har inte bestämt nåt

Ska är att bestämma eller konstatera att någon/något annan/t bestämt att det ska vara så, eller hur?

variabel:

förstår inte hur drogfrågan är relevant

Syftade på gruppen med människor som anser att allt som är potentiellt farligt/negativt för hälsan omöjligt kan vara något att rekommendera och de som uppskattar det har felaktiga ideal/tankebanor/är efterblivna osv.

Träna ska bara vara hälsosam cardio, droger får bara vara vinsippande osvosv.


   
SvaraCitera

lägg upp nudepics på dej, efter du gjort det så kan jag ge dej bra tips på övningar[wink]


   
SvaraCitera

Rapid:

Träna ska bara vara hälsosam cardio, droger får bara vara vinsippande osvosv.

har ingen aning om vad denna diskussion går ut på.

Rapid:

Ska är att bestämma eller konstatera att någon/något annan/t bestämt att det ska vara så, eller hur?

irrelevant eftersom jag har ps3.


   
SvaraCitera