Aviseringar
Rensa alla

träna sidobukmuskulaturen


Ämnesstartare

hallå. jag har rätt breda höftben för att vara kille, vilket leder till att jag har en svag inåtbuktning mellan höften och bröstkorgen. det är inget tydligt eller så, men jag skulle vilja fylla ut denna inåtbuktning för att få en rakare, och snyggare, silhuett.

jag undrar vilka muskler som sitter där. jag tror att det är en del av bukmuskulaturen, men jag är absolut inte säker. sedan undrar jag hur man bäst tränar de muskler det handlar om: bra maskiner på gymmet och bra övningar.

ÄNDRAT 2009-06-12 18:50

ÄNDRAT 2009-06-12 18:51


   
Citera
Ämnesstartare

låter lolzigt[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

låter lolzigt

det är det [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På boxningen låg vi på sidan med det översta benet längre fram än det andra och vek överkroppen uppåt. I den ställningen gjorde vi sit-ups för att träna sidan. Jag fuskade på dem, thought. För de var jobbiga och jag ville ha en timglasfigur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

hallå. jag har rätt breda höftben för att vara kille, vilket leder till att jag har en svag inåtbuktning mellan höften och bröstkorgen. det är inget tydligt eller så, men jag skulle vilja fylla ut denna inåtbuktning för att få en rakare, och snyggare, silhuett.

pics or stfu.
haha, nej. [wink] men jag fattar verkligen inte vad för inåtbuktning och "silhuett" du snackar om [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det som harpyja nämner är rätt bra. Tycker jag iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irresiistible:

pics or stfu.

pic uppe nu [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

På boxningen låg vi på sidan med det översta benet längre fram än det andra och vek överkroppen uppåt. I den ställningen gjorde vi sit-ups för att träna sidan. Jag fuskade på dem, thought. För de var jobbiga och jag ville ha en timglasfigur.

passaro:

Det som harpyja nämner är rätt bra. Tycker jag iaf.

jo, det låter bra. vad heter övningen? jag vill kolla upp den på google.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är snyggare med inåtbuktning=(

Men, din kropp så kör hårt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

pic uppe nu

aaaaw


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

aaaaw

det ska vara "ooooh" inte "aaaaw" [sad]

Harpyja:

http://images.google.se/images?hl=sv&um=1&q=external+oblique+%2Bworkout&sa=N&sta...


tackar [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Det är snyggare med inåtbuktning=(

men tröjor sitter konstigt när man har inåtbuktning. sen orkar jag inte bry mig särskilt mycket då min kropp är byggd så här, men man kan ju alltid försöka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

det ska vara "ooooh" inte "aaaaw"

Men du är mycket aaaw [sad] man vill pussa dig på munnen och klämma dig på kinden [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Men du är mycket aaaw

[sad]

Harpyja:

man vill pussa dig på munnen

[smile]

Harpyja:

och klämma dig på kinden

[sad]


   
SvaraCitera