Aviseringar
Rensa alla

Träning


Ämnesstartare

Någon som har några tips för hur man kan göra sin träning effektivare och hur man kan maximera sin träning och bränna mera kcal? Jag vill gå ner i vikt snabbare! [crazy] och skaffa snygga muskler [smile]


   
Citera

gymma? [shake]


   
SvaraCitera
zIGGE

Kakaoxo:

gymma?

HAHAHAHAH xD


   
SvaraCitera

emo_bi:

emo_bi

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Kudhos

emo_bi:

Någon som har några tips för hur man kan göra sin träning effektivare och hur man kan maximera sin träning och bränna mera kcal?

blanda styrka och kondition.
200 meter spring,
40 situps,
200 meter spring,
40 armhävningar,
200 meter spring,
30 dips,
200 meter spring,
40 upphopp,
200 meter spring.

vila.
Börja om.

En ordentlig sån övning tar kanske 10-20 minuter och ger lika bra resultat som 45-50 minuter spring i skogen.

[y][y][y][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

gymma?

Jag gör typ redan det 😛

Kudhos:

En ordentlig sån övning tar kanske 10-20 minuter och ger lika bra resultat som 45-50 minuter spring i skogen

Jag springer 30 mins varje dag på min familjs crosstrainer och efter det orkar jag nt mkt mera 😛


   
SvaraCitera

emo_bi:

Någon som har några tips för hur man kan göra sin träning effektivare och hur man kan maximera sin träning och bränna mera kcal? Jag vill gå ner i vikt snabbare! [crazy] och skaffa snygga muskler [smile]

du kan ju göra som jag gör! ska tilläggas att jag inte är nån expert.
jag försöker styrketräna 5ggr i veckan och så joggar jag efter varje pass. och så försöker jag äta ofta och inte äta mig så mätt. tänkte försöka få ett sexpack till sommaren!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tränar MINST 5ggr per vecka och då springer jag i 10 mins, dricker vatten, springer 10 mins, dricker vatten, gör ca 100 sit ups och 50 hantlar lyft (varje hantel väger 5 kg) och till sist springer jag 10 mins till och gör flera sit ups men nu bara så många jag orkar och så många hantlar lyft jag orkar. Efter det svettas jag floder 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och jag äter INGET godis lr andra sötsaker. I sötsaker inkluderas: chips, glass, godis, snacks, tårta, kakor, sockerläsk, socker, sylt osv man fattar...
Jag äter inga mellanmål, äter mig helst inte mätt och äter bara små portioner och alltid bara en portion.
På allt det här går jag ner 1 kg i veckan ungefär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör du bara situps? i sånna fall kommer du antagligen få problem med ryggen då du får en obalans med musklerna fram och bak, jag skulle rekomendera att du även kör några ryggövningar såsom fantomen eller rygglyft.

att springa i uppförsbackar är jävligt bra om du vill förbränna! ( jag gick ner 6 kilo på 3 veckor![smile] även cykling och simning är jätte bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag orkar inte mera än va jag gör nu iaf 😛
Jag äter inte så mkt så jag har inte så mkt energi att förbränna under dagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rygglyft måste jag göra nu bara drf! 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan du ge mig din exakt information såsom längd och vikt?[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

90 kg [censur]
185 cm lång
15 år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hmm

hur länge har du tränat som du gör nu?


   
SvaraCitera