Aviseringar
Rensa alla

träning?


Ämnesstartare

Hej jag behöver hjälp, hur kan man träna magen på bästa sättet om man vill bli av med allt fett och få en fin och slät mage? / tacksam för bra svar!![smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Spring och gör sit-ups.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej..

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

fler saker istället för det?


   
SvaraCitera

sweet_girl:

Hej jag behöver hjälp, hur kan man träna magen på bästa sättet om man vill bli av med allt fett och få en fin och slät mage? / tacksam för bra svar!![smile]

Punktförbränning fungerar inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nee men ungefär då


   
SvaraCitera

Cardio plus olika typ av övningar. Till exempel sit-ups eller helkroppsövningar.

Dock är maten det viktigaste, slänger du i dig massa skräpmat så spelar det ingen roll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok tack


   
SvaraCitera
time
 time

sweet_girl:

ok tack

Dock ska du inte äta mindre. Tumregeln är byt ut - inte ta bort.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Dock ska du inte äta mindre. Tumregeln är byt ut - inte ta bort.

Nja.. Det beror sig på hur mycket hon i dagsläget äter.


   
SvaraCitera
time
 time

Jonnybravo91:

Det beror sig på hur mycket hon i dagsläget äter.

Tänkte mest på att det är så lätt att man förvrider sånt. Men givetvis. Dock vill jag tro att man kan äta vad man vill om man bara tränar.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Dock vill jag tro att man kan äta vad man vill om man bara tränar.

Så länge som man tränar i proportion till vad man stoppar i sig, så ja. [cute]

Michael Phelps blev ju rätt känd förra OS då han berättade om sin diet som kunde jämföras med första klassens fetto.


   
SvaraCitera

http://trainingground.webs.com/sixpackabs.htm

Det handlar ju om mat i första hand, för din del. Du vill helt enkelt tappa fett.

Det kan vara skrämmande att som tjej se att det (på webbsidan) står STORA magmuskler. Tjejer får inte stora muskler bara sådär, inte ens killar får det. Det finns hur många killar som helst som sliter varje dag på gymmet och inte får några stora ökningar muskelmassa även om vi killar har det mer genetiskt. Så du och alla andra tjejer skall tom ta i mer än oss killar om ni vill få något resultat alls.

Kolla gärna igenom "First" också, där står info om kost.

Lycka till!

//TrainingGround


   
SvaraCitera

antrax:

Punktförbränning fungerar inte.

Varför bara säga vad som INTE fungerar utan att berätta varför det inte gör det och hur man skall göra istället?


   
SvaraCitera

Dennis:

Varför bara säga vad som INTE fungerar utan att berätta varför det inte gör det och hur man skall göra istället?

Ville punktera myten. Många som fortfarande tror på den.
Sedan skrev ju du och även några andra vad hon ska tänka på istället, så varför är jag så tvungen att skriva samma sak?


   
SvaraCitera