Aviseringar
Rensa alla

Träning i rissne, är det stökigt där?!


Ämnesstartare

hej , det är ett cheerleading lag som har lokaler i rissne jag skulle vilja tränar med / i. Men problem är ju att det är rissne. Min pappa vill inet riktigt att jag skulle vistas där kvällar men min fråga är då är det typ som "rosengård" om ni fattar vad jag menar. Asså aaaa, stökigt på det viset osv kanske inte lika extremt men ni fattar. Jag vill ju ogärna gå där på kvällen om det är otryggt om ni fattar vad jag snackar om. 


   
Citera
Ämnesstartare

Din pappa kan ju hämta och lämna dig där så sliper du gå där ensam Tumme upp


   
SvaraCitera

Det är finns mycket skit där , massa knark iaf . Tror inte det är nät problem faktiskt , men skulle nog ta sällskap då du är ung . 


   
SvaraCitera

Bodde mellan hallonbergen och rissne, hittade dock ej hem från rissne pga sämst lokalsinne så åkte typ ba till och från hallonbergen. var i rissne typ ngn gång och tyckte det var obehagligt, pratade med han jag hyrde av och han sa att d inte var så farligt. brukade stå ett killgäng vid tunnelbanan, men de ville ba sälja knark å kolla så ingen säljer på deras område så enligt hnm var de helt ofarliga för "vanligt" folk.

var dock typ 4-5 år sen jag bodde där.  tänker också att om du tränar där så kommer du ju ha folk att ta följe med till tunnelbana/buss troligtvis. 

min erfarenhet överlag är att ställen i sverige oftast inte är så farliga som folk som inte bor där vill framställa dem som. 


   
SvaraCitera