Aviseringar
Rensa alla

träning och kg?


Ämnesstartare

tjenare. Jag tränar 1,5 timme på kvällen och 30-45 min på morgonen varannan vecka.Äter enbart några grönsaker per dag och dricker grönt te. [smile] Hur många kg skulle du tro då att jag går ner per månad? Behöver nåns ärliga svar och nån som har lite koll på kg och träning. [bigsmile]


   
Citera

Tror du kommer dö ganska fort om du lever på bara några grönsaker och te.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

villigobillig:

tjenare. Jag tränar 6dagar i veckan 1,5 timme på gymmet och varannan vecka kör jag en halv timme på morgonen också så alltså 2timmars träning varannan vecka och 1,5 timme annars .Äter enbart några grönsaker per dag och dricker grönt te. [smile] Hur många kg skulle du tro då att jag går ner per månad? Behöver nåns ärliga svar och nån som har lite koll på kg och träning. [bigsmile]

skrev lite fel [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror inte jag. Har bestämt mig nu för att trycka i mig ett ägg också per dag. Men jag klarar mig,har gjort det här förut men nu ska jag börja inför sommarn och gör allt som krävs! Måste jag träna mer för att gå ner 6kg per månad? [crazy] Förut så gick jag ner 7 per månad.


   
SvaraCitera

Låter asdumt, men have fun.


   
SvaraCitera

Herregud.. Även om du går ned i vikt så kommer inte din kropp må bättre. Man kan äta RIKTIGT OCH träna samtidigt som man kan gå ned i vikt..


   
SvaraCitera

SPASMERSANDRA:

Herregud.. Även om du går ned i vikt så kommer inte din kropp må bättre. Man kan äta RIKTIGT OCH träna samtidigt som man kan gå ned i vikt..

Och det blir jävligt mycket snyggare med en fast kropp istället för en bantad slapp kropp!


   
SvaraCitera

Det finns ingen som helst anledning öht att nånsin gå ner så mycket.


   
SvaraCitera

Idiotpod:

Och det blir jävligt mycket snyggare med en fast kropp istället för en bantad slapp kropp!

Exactly!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja har haft anorexia och ja fick inte en slapp kropp som hade hud som man kunde få ett hus runt sig av. Men,om jag ska gå ner 6kg i månaden hur fan tycker ni att jag ska göra då? Hellre smal och fin till sommaren också tar jag konsekvenserna efter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

villigobillig:

Men,om jag ska gå ner 6kg i månaden hur fan tycker ni att jag ska göra då?

Du kan väl börja med att stänga in dig i ett rum med ett löp band och några liter vatten. Sen bor du där inne i några veckor, då går du ner i vikt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Robert_sS:

Du kan väl börja med att stänga in dig i ett rum med ett löp band och några liter vatten. Sen bor du där inne i några veckor, då går du ner i vikt [y]

haha oekj men niu vill inte ja bli nån asocial människa. Jag tränar 6 dagar i veckan 2 pass varje dag.Äter inte mycket och dricker vatten+te. Jag läre väl gå ner i vikt väl? 😛


   
SvaraCitera

§10. Så kallat ”thinspiration”-material är inte tillåtet att publicera på sajten. Detta innefattar bilder, avatarer, kaloriräknare, tips och trix på hur man döljer sin sjukdom, länkar till pro-ana-sajter, dagliga matrutiner mm. Allt sådant material kommer konsekvent att raderas. Vi hänvisar istället de som lider av någon slags ätstörning till våra vänner på Anorexi- och bulimikontakt.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera