Aviseringar
Rensa alla

Träningskompis i Stockholm


penja
Ämnesstartare

hejhej! jag skulle vilja ta tag i det där med träningen, dvs, börja träna. det känns dock så tungt att göra allt på egen hand. vet inte riktigt hur jag ska gå till väga. är det nån av er (gärna nån av er jag redan träffat) som känner för att börja träna eller redan gör det och kan tänkas ta med mig på nått? gymkort kanske vore en bra grej nu på vintern. så, vad säger ni? 

ni binder såklart inte upp er på nått slags abonnemang och måste fortsätta träna med mig, utan det funkar att prova nån gång också bara. 


   
Citera
Bell
 Bell

Synd att jag inte bor i Sthlm, hade gärna hängt på, du verkar rolig Söt


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Bell:
Synd att jag inte bor i Sthlm, hade gärna hängt på, du verkar rolig Söt

jaså gör jag? hur då? blev nyfiken nu! 


   
SvaraCitera

jag tränar tyngdlyftning, tycker det är sjukt kul, fast vi har ingen riktig nybörjarträning längre och jag vet inte om jag är tillräckligt bra på det för att kunna lära ut det :$


   
SvaraCitera
höna

Vill! Typ friskispass lr nåt. 


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Blivande_japan:
jag tränar tyngdlyftning, tycker det är sjukt kul, fast vi har ingen riktig nybörjarträning längre och jag vet inte om jag är tillräckligt bra på det för att kunna lära ut det :$

det låter himla intressant, men jag är på noll nu! kan kanske återkomma till dig när jag är mer fit, bara föratt lära mig lite om det! 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

penja: jaså gör jag? hur då? blev nyfiken nu!

Mm, du verkar allmänt skön, en sån en vill hänga med typ Tumme upp Bara en allmän känsla! Söt


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

höna:
Vill! Typ friskispass lr nåt. 

aa! vore nice om de har nått pass man kan prova på gratis nånstans. för att se hur det är! har gjort så förut för längesen, fast inte här i stockholm


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

vad allmän jag blev nu. lät tråkigt, inte så jag menade.


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Bell:

Mm, du verkar allmänt skön, en sån en vill hänga med typ Tumme upp Bara en allmän känsla! Söt

härligt! blir glad av att du tycker det!


   
SvaraCitera
höna

penja:

aa! vore nice om de har nått pass man kan prova på gratis nånstans. för att se hur det är! har gjort så förut för längesen, fast inte här i stockholm

Vi får säga till om vi hittar någon gratis prova pågrej


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

höna:

Vi får säga till om vi hittar någon gratis prova pågrej

ja bra! ska hålla utkik


   
SvaraCitera
höna

penja:

ja bra! ska hålla utkik

Goodie


   
SvaraCitera

Jag kan va din träningskompis. Är trött på att ensam köra samma rutin hela tiden. Vad vill du träna?


   
SvaraCitera

Jaha, höna hann före.


   
SvaraCitera