Aviseringar
Rensa alla

Träningskompis i Stockholm


penja
Ämnesstartare

Stekaren:
Jag kan va din träningskompis. Är trött på att ensam köra samma rutin hela tiden. Vad vill du träna?

hur och var tränar du?


   
SvaraCitera

penja:

hur och var tränar du?

Lyfter vikter på mitt lokala gym. Springer i spår ibland också. 


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

jag och tvpro har kommit på att simma är nog en bra grej att prova på


   
SvaraCitera

penja:
jag och tvpro har kommit på att simma är nog en bra grej att prova på

Jag vill börja simma/har börjat lite smått! asmysigt. Vi har en simhall här i farsta :)) vet att du bor nära farstaa


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Fingerprints:

Jag vill börja simma/har börjat lite smått! asmysigt. Vi har en simhall här i farsta :)) vet att du bor nära farstaa

aa vi tänkte simma på söndag, i högdalen. där har de bubbelpool också som kan vara skönt efteråt, samt det verkar vara stängt på många ställen på söndagar, men där är det öppet! 
jag kommer gärna till farsta och simmar nått med dig snart också! jag går dessutom som ungdom ett tag till så det kostar bara 20 spänn! 


   
SvaraCitera

Ååh, jag är på men misstänker att vi kanske bor lite för långt ifrån varandra för att det ska fungera ordentligt.


   
SvaraCitera

Bell:
vad allmän jag blev nu. lät tråkigt, inte så jag menade.

du är så allmän! Tumme upp


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

nöbby:
Ååh, jag är på men misstänker att vi kanske bor lite för långt ifrån varandra för att det ska fungera ordentligt.

hm, ja det är ju en bit, så någon regelbunden träning är kanske svår att få ihop. men ses gärna nån gång! du tränar rätt mycket redan va? du får jättegärna visa mig vad du brukar göra osv! 


   
SvaraCitera

penja:

hm, ja det är ju en bit, så någon regelbunden träning är kanske svår att få ihop. men ses gärna nån gång! du tränar rätt mycket redan va? du får jättegärna visa mig vad du brukar göra osv! 

Mjo halvmycket kanske, tränar regelbundet iaf. Det gör jag gärna! 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Deluxe: du är så allmän!

Ledsen Ja, svårt att vara lika deluxe som dig!


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

nöbby:

Mjo halvmycket kanske, tränar regelbundet iaf. Det gör jag gärna! 

nu har jag planerat in lite simning på söndag i alla fall! 
vad brukar du göra när du tränar förresten? har du idé på bra vinterträning som inte involverar längdskidor?


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

Fingerprints: Jag vill börja simma/har börjat lite smått! asmysigt. Vi har en simhall här i farsta :)) vet att du bor nära farstaa

jag kanske flyttar till farsta i mars! kanske kanske


   
SvaraCitera

penja:

nu har jag planerat in lite simning på söndag i alla fall! 
vad brukar du göra när du tränar förresten? har du idé på bra vinterträning som inte involverar längdskidor?

Gymmar mest, kör spinning någon gång ibland. Kör mycket med fria vikter/utnyttjar kroppstyngden när jag tränar, tycker det är roligare och känns bättre än att använda maskiner.

Hmhm, nja. Jag åker långfärdsskridskor, det är skitkul. Utöver det har jag inte så mycket tips på vinterträning.


   
SvaraCitera

penja:

det låter himla intressant, men jag är på noll nu! kan kanske återkomma till dig när jag är mer fit, bara föratt lära mig lite om det! 

man behöver inte alls vara fit för att börja! men gör så om du känner för det! 🙂


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

nöbby:

Gymmar mest, kör spinning någon gång ibland. Kör mycket med fria vikter/utnyttjar kroppstyngden när jag tränar, tycker det är roligare och känns bättre än att använda maskiner.

Hmhm, nja. Jag åker långfärdsskridskor, det är skitkul. Utöver det har jag inte så mycket tips på vinterträning.

ok! å ja långfärdsskridskor är kul! det måste jag göra när jag och hälsar på min familj i vinter! man kan hyra i närheten där jag bodde förut 🙂 

Blivande_japan:

man behöver inte alls vara fit för att börja! men gör så om du känner för det! 🙂

inte? tänker att jag inte lyckas lyfta nått alls, samt kommer felbelasta och ha mig pga noll muskler i kroppen. fast jag vet inte. 


   
SvaraCitera