Aviseringar
Rensa alla

Trästocks - vilka var där?


Jeay_L
Ämnesstartare

Nå, hur många UM:are sprang runt på trästocks i helgen?[cute]


   
Citera

va e d?


   
SvaraCitera

inte jag iallafall

Yogi:

va e d?


   
SvaraCitera

Anarkandi var där, och han såg faktiskt Klorofyll där. (Han hade pekats ut tidigare, så jag kände igen!)

Jag stod i Grön Ungdom/Miljöpartiets tält större delen av tiden och jobbade. [crazy] 40 nya medlemmar/3 dagar X)


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Anarkandi var där, och han såg faktiskt Klorofyll där. (Han hade pekats ut tidigare, så jag kände igen!)

på campingen eller området?

jag var där, stukade dock knät första kvällen och åkte hem på lördag morgon istället eftersom det sög rätt mycket att vara på festival och inte kunna gå


   
SvaraCitera

Klorofyl:

jag var där, stukade dock knät första kvällen och åkte hem på lördag morgon istället eftersom det sög rätt mycket att vara på festival och inte kunna gå

Aj, sög. Du var på området, såg dig vid abf's tält typ, påväg mot stora scenen hållet. Hade hälsat på dig om jag vågat, sen antog jag att du ändå inte skulle veta vem anarkandi var. [cute]


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Aj, sög. Du var på området, såg dig vid abf's tält typ, påväg mot stora scenen hållet. Hade hälsat på dig om jag vågat, sen antog jag att du ändå inte skulle veta vem anarkandi var. [cute]

hade känt igen nicket jo

var bara på området typ en timma totalt, såg ett band, kira kira, dom var jättebra iaf


   
SvaraCitera

Klorofyl:

var bara på området typ en timma totalt, såg ett band, kira kira, dom var jättebra iaf

Hemskt! Ja, kira kira hörde jag var jättebra. :7 missade dem, då jag jobbade i grön ungdoms tält då, men hörde hela vägen, att åh, de ville jag se. Jag såg kreti och pleti iallafall, de var väldigt härliga. 🙂


   
SvaraCitera

hei jag närvarade

Såg Klorofyl (Utpekade denne åt Anarkandi), tänkte springa fram och säga HEJ efter att jag uträttat diverse göromål, dock var han totalt försvunnen efter det.


   
SvaraCitera
Jeay_L
Ämnesstartare

Anarkandi:

Anarkandi var där, och han såg faktiskt Klorofyll där. (Han hade pekats ut tidigare, så jag kände igen!)

Klorofyl:

jag var där, stukade dock knät första kvällen och åkte hem på lördag morgon istället eftersom det sög rätt mycket att vara på festival och inte kunna gå

Ögon i en plåthink:

hei jag närvarade

Varför visste man inte vilka som skulle dit!
Var där fredag mellan halv 8-10 på kvällen, blev inte så länge, hade en pappa som inte orkade vara där längre = omöjlig hemgång

Var där rätt sent på lördagen och for väl hem då allt började stänga, sprang runt med diverse helt udda killar å i stor ful hästgymnasium jacka ^^


   
SvaraCitera

Jeay_L:

sprang runt med diverse helt udda killar å i stor ful hästgymnasium jacka ^^

Såg dig inte.


   
SvaraCitera
Jeay_L
Ämnesstartare

Anarkandi:

Såg dig inte.

Förvånar mig inte! Jag såg knappt till mig själv! under lördagen var det inte många minuter jag stod stilla, eller jo, i öltältet, annars blev släpad i ljusets hastighet!

Dagen idag spenderades också på nordanå, efter att ha blivit mobbad av en kompis för jag sa att jag inte hittade, men det va ju för jag skulle till ett speciellt hus!


   
SvaraCitera

Jeay_L:

Varför visste man inte vilka som skulle dit!

jag gjorde en djävla tråd om !111 [mad][mad][mad] [cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Jeay_L
Ämnesstartare

Klorofyl:

jag gjorde en djävla tråd om !111

Måste ha missat den!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera