Aviseringar
Rensa alla

tragiska anonyma kommentarer..


Ämnesstartare

Idag fick jag den här roliga kommentaren av någon anonym:

Skrivet av: Anonym
fan du e skadad .....jävla missfoster....stick du e så jävla ful. Du ska veta många tycker att du e ful o dum i huvet

Hahaha! [bigsmile]
Why liksom? Vad är det för fel på folk egentligen?


   
Citera
Ämnesetiketter

Det ser ut som att svenskan brister och den har mycket frustation inom sig. Det tror jag är fel!


   
SvaraCitera

lol, va? På UM? Appropå vad? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

På UM? Appropå vad?

Nej på en annan sida.. Haha, jag vet inte.. det var liksom bara ett gästboksinlägg, inte kommentar till nån bild eller nå.. [crazy]


   
SvaraCitera

Bilddagboken såklart. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Starlights:

Nej på en annan sida.. Haha, jag vet inte.. det var liksom bara ett gästboksinlägg, inte kommentar till nån bild eller nå.. [crazy]

Wierd. [crazy] Vet inte om det där med dum i huvudet, men ful, skadad och missfoster ser du ju inte ut att vara. Säkert nån som skicka fel!


   
SvaraCitera

att vi orkar
ja, jag räknar mig sj som en nätmobbare iaf en fd nätmobbare
dte så patetiskt[sad] brist på respekt
synd att man låter sig själv gå så långt att såra någon annan, med avseende
usch


   
SvaraCitera

Fick två sådana idag, på olika sidor...
Den ena var lite rolig dock, den envisades med att kalla mig fjortis men vägrade skriva varför jag var mer fjortis än den [love] Ännu roligare var att den skrev att mina andra användarkonton, som står tomma snackar skit om mig [love]


   
SvaraCitera

Starlights:

Why liksom? Vad är det för fel på folk egentligen?

Slår vad om att det var kort_visit[bigsmile]

För mig är det uppenbart varför man skickar såna meddelanden. Antingen har någon du ratat inte klarat av att ta det. Men det mest sannolika är att personen varit mobbad och nu har internet som verktyg för sin "hämnd". Personen ifråga känner sig "stor" och mår bra. Det är rätt tragiskt. Jag är ingen psykolog, det är bara den enda logiska förklaring jag ser som svar till frågan "varför" och "vad är det för fel på folk egentligen?".

Rätt tragiskt att sånt får folk att må bra, om bara fler kunde vara som jag är - må bra av att förgylla tillvaron för arbetskamrater och vänner[smile] Tänk vad världen hade varit ett bättre ställe för alla då[love]

Och nej, jämför inte vad jag precis skrev med mina inlägg, för här på forumet har jag varken arbetskamrater eller kompisar[crazy] eller jo ok 2 kompisar har jag, och jag vet att jag förgyller tillvaron här på forumet iafl. för den person av dom 2 som lurade hit mig[bigsmile]


   
SvaraCitera

Storchen84:

ch jag vet att jag förgyller tillvaron här på forumet iafl

Tack för att du finns.

...............................


   
SvaraCitera

tevepro:

Tack för att du finns.

[love]


   
SvaraCitera