Aviseringar
Rensa alla

Tragus


Ämnesstartare

Riktigt sugen på de ! Har piercat naveln innan, men kan ju tänkta mig att den här gör ondare. Nån som vet om de gör ont och hur mycket de kosta ungefär ?

254_catobj.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

palla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svårt att ha öronproppar då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Svårt att ha öronproppar då

Men man har väl en platta bakom ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dead battery:

Men man har väl en platta bakom ?

kommer ju fortfarande störa. Dessutom äre rätt fult att ha en vanlig plupp där.

300 går det för på den studion där jag piercar mig.


   
SvaraCitera

Kablash__:

300 går det för på den studion där jag piercar mig.

300 där en vän är piercare också. Skulle gissa på att cirka 300 är det vanligaste priset.

Aldrig sett en snygg tragus faktiskt, däremot så har jag sett en snubbe med roliga tragusar. Hade 2 gigantiska spikes i dem, sen var ju resten av örona fulla med spikes också. Industrials och vertikala industrials, conch och allt vettefan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borde gøra hemskt ont att nåla genom brosket dær det ær så pass tjockt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej nej, jag tyckte inte att det gjorde särskilt ont att göra tragus. Jag kände nästan ingenting. I think you should go for it[bigsmile] det är jävligt coolt och om du har en hästsko piercing så ser det riktigt nice ut[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

casete:

Nej nej, jag tyckte inte att det gjorde särskilt ont att göra tragus. Jag kände nästan ingenting. I think you should go for it det är jävligt coolt och om du har en hästsko piercing så ser det riktigt nice ut

Hur går de med hörlurar för dig då ? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dead battery:

Hur går de med hörlurar för dig då ?

I början får man inte använda hörlurar och det går inte heller för att själva läkningspiercingen är för lång. Men sen när du byter till en kortare stav(eller en annan sorts piercing) så går det att använda hörlurar alldeles utmärkt[smile]


   
SvaraCitera