Aviseringar
Rensa alla

Trailer: Paranormal Experiment Facility


The movie is about a soldier named Derek on his quest to find what's going on in the paranormal experiment facility. He and his work partner Brian is on a deadly mission to solve a mysterious case of disappearance.

Movie is set to be released next year...


   
Citera
Ämnesetiketter
Åtta

Hahahaha! Jag dör! [bigsmile]

Om ni nu är intresserade av att göra amatörfilm, varför i hela helvete försöker ni prata engelska? Ni låter bara som tards.


   
SvaraCitera

var tvungen att titta efter åttas kommentar [blush]

gillade inte


   
SvaraCitera

[cool]


   
SvaraCitera

Åtta:

Hahahaha! Jag dör!

Härligt, då vet jag att det blir en fin underhållning


   
SvaraCitera

Alltså, ni skulle kunna ha sjukt snygga effekter å bra redigering å fan vet allt. Men ska ni snacka engelska blir det pinsamt. För ni pratar det ju med VÄRSTA svenska brytningen [rolleyes]


   
SvaraCitera

Lol, vad dåligt. [love] Det värsta var ej brytningen, utan hur "läskiga" scener försökte krystas fram i fullkomligt dagsljus.


   
SvaraCitera

Gröna Vesslan:

För ni pratar det ju med VÄRSTA svenska brytningen

Vilka personer menar du då??


   
SvaraCitera
Åtta

WilliamAlexander:

Vilka personer menar du då??

Alla som pratar i trailern.


   
SvaraCitera

WilliamAlexander:

Vilka personer menar du då??

Kollade bara snabbt igenom. Scenen när polisen satt i ett vardagsrum.

Alla som sade något där hade sån där pinsamt ful svensk-engelska


   
SvaraCitera

1. Usa har inte multicam, de har ACU eller Marpat. och vafan nu USAF har (när dom inte har ACU)
2. VAPENHANTERING!
3. Ni pratar som utvandrarna gjorde när dom först kom till det "däringa Amerikat".
4. Sätt inte utmärkelser på folk bara för att det ska se coolt ut.
5. varför en metallfärgad ficklampa? Sämsta jävla färgen efter rosa att ha som soldat.
6. Varför är "security"snubben civilklädd? Han borde väl vara soldat som alla andra..
7.Varför i helvete är det en sergant som håller i ordergivningen? Det torde ju vara en Officer som håller i något av den H-stämplingen.

Nej, gör om gör rätt.


   
SvaraCitera

tradet:

Nej, gör om gör rätt.

Allright, grym lista. Vad tyckte du om karaktär valet?


   
SvaraCitera

tradet:

Nej, gör om gör rätt.

Allright, grym lista. Vad tyckte du om karaktär valet?


   
SvaraCitera

WilliamAlexander:

Vad tyckte du om karaktär valet?

Vilket karaktärsval? jag såg bara folk som läste innantill från manus.
Noll inlevelse, noll förberedelse.
Tänk igenom lite mer på hur t.ex. den militära jargongen fungerar. Även på grader, och vilka som är logiska att en Chef för ett sådant här uppdrag har.

Misstolka mig inte fel nu, jävligt roligt att amatörfilmare gör film, dock så är just det militära min genre, och då vill jag se lite autenticitet.


   
SvaraCitera