Aviseringar
Rensa alla

Tråk


Ämnesstartare

Tänkte nästan skriva från allt til himmel och jord men sen tänkte jag nää det där jag ju inte till saken att göra, elr?

Jo mina dagar spenderas oftast framför datorn och jag är less på det, vill kunna träffa min tjej fler dagar i veckan, det vore trevligt om hon svarade oftare också.

Mina dagar framför datorn är tråkiga, jag vill prata med folk och vara ute, nu var jag sent uppe och sov bort halva dan 🙁 vill ut och göra något.

Jag kanske ska göra slut med min flickvän om hon och jag inte kan träffas oftare för annars är det förhållandet väldigt tråkigt och vi bor ju inte jätte långt bort från varandra trots allt.

Jag vill ha riktiga vänner, sådana som kontaktar en och så, själv kontaktar jag en kompis men man är upptagen och han kontaktar inte mig, typ som att han tror att det är självklart jag som ska kontakta men inte han. Dumma teater, man borde satsa på vänner också för de är också viktiga.

Jag bor i Stockholm, Östermalm, jag är inget brat och jag gillar inte brats. Skryter om var man bor, som att jag bryr mig, skryter om något annat, nämen oj vad intressant, nä.

Alla som skriver är välkomna, jag struntar i om man bor i nedersta Skåne eller högst upp i Norrland, alla får skriva. Om man bor i ett annat land så är ni också välkomna det spelar ingen roll.


   
Citera

en annan planet då -.-'


   
SvaraCitera
reben

ty 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

manul:
en annan planet då -.-'

Hehe nää


   
SvaraCitera

gud ser dig


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Hehe nää

emo planeten


   
SvaraCitera

gå på en um-träff i stockholm!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
gud ser dig

hur menar du?

the_fat_one:
gå på en um-träff i stockholm!?

UM träff jo gärna men vet inte var någon ligger i 😛

manul:

emo planeten

Nä du fattar inte, jag vill ut och träffa folk, jag tycker inte synd om mig själv eller nått.
Jag vill bra att mitt liv ska få en vändning.


   
SvaraCitera

jag menar att han ser dig.


   
SvaraCitera

vet du verkligen vad en um-träff är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
vet du verkligen vad en um-träff är?

ungdomsmotagnings moj, kanske?!?

amsi:
jag menar att han ser dig.

Om amn väljer att föja mig i livet tycker jag att det känns pinsamt men om han vill hjälpa mig är jag glad 🙂


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

ungdomsmotagnings moj, kanske?!?

Om amn väljer att föja mig i livet tycker jag att det känns pinsamt men om han vill hjälpa mig är jag glad 🙂

du vet inte tänk om allt hade blivit jättefel nu. kom ihåg: det är bättre att fråga och verka okunnig än att inte fråga och förbli det.


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe: ungdomsmotagnings moj, kanske?!?

hahahhaa Cool


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe: , jag struntar i om man bor i nedersta Skåne eller högst upp i Norrland,

Haha, skulle de va nåt negativt eller!??!  

trevlig-snubbe: ungdomsmotagnings moj, kanske?!?

precis. Skål


   
SvaraCitera

hej Glad


   
SvaraCitera