Aviseringar
Rensa alla

tråkig skola


Ämnesstartare

Ruttenfisk:

Som sagt, det är upp till dig att lösa. Eller så kan du skita i det, men då får du räkna med lägre betyg. 

Jag vill få bra betyg och jag försöker koncentrera mig och försöka va motivierad men jag känner att jag alldrig kommer ha användning för det jag lär mig


   
SvaraCitera

bara 6 år kvar Tumme upp


   
SvaraCitera

Ok, blir så störd på detta så måste påpeka detta nu. "Aldrig" stavas ALDRIG med två L. "Alltid" stavas ALLTID med två L. Så. Gör om. Gör rätt. Får damp på felstavningar. Lol, säger en dyslektiker. Mysig kombination :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:
bara 6 år kvar Tumme upp

Haha rolig du e...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
Ok, blir så störd på detta så måste påpeka detta nu. "Aldrig" stavas ALDRIG med två L. "Alltid" stavas ALLTID med två L. Så. Gör om. Gör rätt. Får damp på felstavningar. Lol, säger en dyslektiker. Mysig kombination :p

Vet inte om damp har så mycket att göra med rätt stavning


   
SvaraCitera

pommes045:

Vet inte om damp har så mycket att göra med rätt stavning

.... Trött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:

.... Trött

Vaddå jag vet inte om det bara e jag som tycker det men att tycker iallafall att det e väldigt dåligt att använda damp som nåt dåligt så 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså vadfan måste mina trådar dö hela tiden


   
SvaraCitera

pommes045:

Vaddå jag vet inte om det bara e jag som tycker det men att tycker iallafall att det e väldigt dåligt att använda damp som nåt dåligt så 

"De symtom som gäller för ADHD gäller även för DAMP, aktivitetskontrollen och uppmärksamheten är alltid avvikande vid DAMP. Därtill kommer svårigheter med motorik och perception, svårigheter som kan vara antingen motoriska eller perceptuella." 
Jag vet inte men det verkar ganska dåligt med DAMP? Jag använder inte DAMP i ordets korrekta bemärkelse. Men DAMP är ändå något negativt? Vem skulle vilja ha det. 


   
SvaraCitera

pommes045:
Asså vadfan måste mina trådar dö hela tiden

För att dom inte har något diskussionsvärde 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:

"De symtom som gäller för ADHD gäller även för DAMP, aktivitetskontrollen och uppmärksamheten är alltid avvikande vid DAMP. Därtill kommer svårigheter med motorik och perception, svårigheter som kan vara antingen motoriska eller perceptuella." 
Jag vet inte men det verkar ganska dåligt med DAMP? Jag använder inte DAMP i ordets korrekta bemärkelse. Men DAMP är ändå något negativt? Vem skulle vilja ha det. 

Nej men jag tycker själv det e nedvärderande mot alla som har damp att man använder det som nåt dåligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:

För att dom inte har något diskussionsvärde 

Jo


   
SvaraCitera

pommes045:

Nej men jag tycker själv det e nedvärderande mot alla som har damp att man använder det som nåt dåligt

Det är dåligt. Panikångest e inte bra och man bör inte använda det i något bra syfte. Snälla någon


   
SvaraCitera

pommes045:

Jo

Uppenbarligen inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:

Det är dåligt. Panikångest e inte bra och man bör inte använda det i något bra syfte. Snälla någon

Nej men man ska använda det vid rätt tillfälle


   
SvaraCitera