Aviseringar
Rensa alla

Tråkiga dagar/ångest


Ämnesstartare

Har så tråkiga dagar. Bor på ''landet'' och en ganska bra bit från skolan och ''centrum'' vilket gör att jag inte har så mycket grannar och dom få grannar jag har är människor jag inte vill veta av.

Alla som jag vill umgås med på helger och fritid bor i motsat håll av stan/centrum vilket gör de omöjligt att bara tex va nån timme på kvällen.Plus att de flesta av dom har fotboll/ishockey på helgerna.De gör att dom ofta inte hinner göra nåt när dom har match/träning så gott som varje helg.Detta ledder till att jag oftast bara är hemma och gör INGENTING på helgerna/ vilket gör mig tokig!Dagens höjdpunkt blir typ en meningslös msn konversation med dom jag känner när dom kommer hem på kvällen.

Hade jag bott i stan hade jag ju kunnat börja på nån valfri aktivitet men där jag bor är de bara fotboll och hockey som gäller och jag är noll intresserad av båda. FÅR SÅN ÅNGEST av de hela.
För dom som jag känner kan alltid vara med varandra eftersom dom bor mycket närmare vandra. Dom kan alltid sova över hos varandra och åka på sin aktivitet nästa dag. Och jag kan nästan aldrig göra de!


   
Citera
Ämnesstartare

packa dina saker och rym till dina drömmars stad![y]


   
SvaraCitera

I feel you, darling. [sad] [love] Har du inget busskort eller är det långt till stan, vad menar du? Börja med nån aktivitet i stan, nåt du tycker är kul. För då blir helgerna roligare och då blir det roligare att försöka skaffa vänner också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill också bo på landet så jag kan skylla på det[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

packa dina saker och rym till dina drömmars stad![y]

Haha jo de skulle va de! 🙂 men har bara ett år kvar i hålan sen går jag ut 9an [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

I feel you, darling. [sad] [love] Har du inget busskort eller är det långt till stan, vad menar du? Börja med nån aktivitet i stan, nåt du tycker är kul. För då blir helgerna roligare och då blir det roligare att försöka skaffa vänner också.

Kan börja med att säga att de är långt till ''stan''. vilket är en större by bara xD så där finns inte så mycket att göra. Har ju kompisar och så men alla bor ganska långt borta så de blir alltid att man ska typ va hela dagen för de ska lönt att träffas och de är sällan de går pga alla deras aktiviteter. Och fotboll och hockey är dominerande i omgivningen så de finns inte så mycket annat att göra en vardagskväll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

jag vill också bo på landet så jag kan skylla på det[sad]

Haha Men du vill nog inte bo där jag bor iaf [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

jag vill också bo på landet så jag kan skylla på det[sad]

Haha så känner jag med.

Jag har nog värre situation än dig Maccka [tired]
Skulle jag tro...[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gorgath:

OF 5: jag vill också bo på landet så jag kan skylla på det[sad]

Haha så känner jag med.

Jag har nog värre situation än dig Maccka [tired]
Skulle jag tro...[sad]

Jag lovar dig att där jag bor så är landet inte så kul iaf! skulle kunna göra vad som helst för att bo mer centralt och närmare människor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyvärr känner jag mig igen mig i det. Fast jag bor inte på landet, jag är bybo, finns inget drygare. Som sagt så blir höjdpunkten en msn konversation. Man slösar bort sitt liv på ingenting helt enkelt. Och det värsta är ju att man vet att man hade kunnat ha det mycket bättre än man har det. Fast du KAN ju säkert träffa dina vänner oftare än jag träffar mina, för jag träffar mina bara några gånger om året för att dom flesta bor kring stockholms-området och jag i norrland. Ett rent helvete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah, jag vet hur det känns. Där jag bor går det knappt bussar ens [no-no]
Men ja, jag har faktiskt ingen lösning på problemet, om du inte börjar sova hemma hos vänner på vardagar? Men det är ju inte heller den ultimata lösningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad][love]


   
SvaraCitera

Jag hade gärna bytt med dig. Då jag blir driven till vansinne över att det är en massa irriterande folk överallt så fort jag går utanför dörren. Man får inte filosofera eller tänka i fred.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rök en spliff då och då.

Alternativt ha sex med djuren på bondgården din.


   
SvaraCitera

Dra åt helvete [y]


   
SvaraCitera