Aviseringar
Rensa alla

Tråkigaste jobbet?


Ämnesstartare

Vilket tror ni e det tråkigaste jobbet?? [confused]


   
Citera
Ämnesstartare

finns inga.


   
SvaraCitera
blum
 blum

mitt jobb


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

finns inga.

Va?? [surprised]

Lindblom:

mitt jobb

som moderator? kan förstå att det blir lite tråkigt ibland [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gynekolog, tandläkare, städerska, slaktare, bibliotekstant, politiker, apotekare osv.


   
SvaraCitera

smörgåsbord:

bibliotekstant

Jag vill praktisera som det. [blush]
Det behöver ju inte alls vara tråkigt om man är intresserad av böcker och trivs i miljöer som är lugna. [no-no]

smörgåsbord:

Gynekolog

Bah, vem vill inte sitta och titta folk i underlivet hela dagarna? Det måste ju vara världens bästa jobb. [blush]
Jag har alltid misstänkt att de som utbildar sig till det är lite perversa. [sad]

smörgåsbord:

Gynekolog, tandläkare

smörgåsbord:

slaktare

smörgåsbord:

politiker

Samtliga strålande yrken om man är lite sadistiskt lagd. [smile]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Bah, vem vill inte sitta och titta folk i underlivet hela dagarna? Det måste ju vara världens bästa jobb.

Man får ju inte alltid patienter man vill utföra vaginala examinationer på. Ibland kommer den 67-åriga fläskpaddan...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heta linjen måste bli rätt så långtråkigt, plus dock att man kan jobba samtidigt som man lagar mat. Headset kallas det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller städar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mitt [tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired][tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slaktare av djur. Slaktare av mänskliga brottslingar skulle nog vara rätt kul dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sweatshops i Kina.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag vill praktisera som det. [blush]
Det behöver ju inte alls vara tråkigt om man är intresserad av böcker och trivs i miljöer som är lugna. [no-no]

palla

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Bah, vem vill inte sitta och titta folk i underlivet hela dagarna? Det måste ju vara världens bästa jobb. [blush]
Jag har alltid misstänkt att de som utbildar sig till det är lite perversa. [sad]

kul med fladderfittor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lapplis eller busschaufför, kanske connex-gubbe, alla är hatade för att dom enbart utför sitt jobb


   
SvaraCitera

smörgåsbord:

palla

Ja. :@

smörgåsbord:

kul med fladderfittor

De kan leka fladdermöss.


   
SvaraCitera