Aviseringar
Rensa alla

Tråkigt?


Sätta mig i en garderob och rulla tummarna och tänka på döden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sinnessjukdom:

och tänka på döden.

mörkt [wink]


   
SvaraCitera

Jag kan inte minnas senaste gången jag hade tråkigt. Inte för att jag har så värst roligt hela tiden heller för den delen... Jag är nog mest stressad. Testa att läsa 10 utökade kurser i skolan eller något. Då har du att göra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ju hänt att man suttit och tagigt kort på sig själv när man gör fula grimarser. Annars brukar jag nypa mig så hårt jag bara kan tills jag inte känner att jag nyper mig själv längre(brukar jag mest göra när jag är arg också). Har jag riktigt jäkla tråkigt så brukar jag nästan börja prata med mig själv, men det händer inte så ofta som tur är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

satanist:

Har jag riktigt jäkla tråkigt så brukar jag nästan börja prata med mig själv, men det händer inte så ofta som tur är.

Haha nu när du skriver det så kom ju jag på att jag också gjort det.. Är ju nästan så man blir rädd för sig själv vid sånna tillfällen o.O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Casull:

man blir rädd för sig själv vid sånna tillfällen

Haha, ja det blir man nästan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har tråkigt nu,

Sitter och leker med ena hörluren som nyligen lossnade från mitt headset [crazy]
Tänker på om jag ska orka med morgondagens skola [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, jag böt plats på alla tangenter på tangentbordet[y]


   
SvaraCitera

Casull:

mörkt [wink]

Ja, det brukar bli rätt mörkt där i garderoben ibland. Förr var jag mörkrädd, men då brukade mamma och pappa låsa in mig i garderoben så att jag fick sitta där tills jag hade skrikit mig till sömns. Nu är jag inte mörkrädd längre [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

satanist:

haha, jag böt plats på alla tangenter på tangentbordet

hihihi det lär ju ha tagit ett tag [bigsmile]

Sinnessjukdom:

Ja, det brukar bli rätt mörkt där i garderoben ibland. Förr var jag mörkrädd, men då brukade mamma och pappa låsa in mig i garderoben så att jag fick sitta där tills jag hade skrikit mig till sömns. Nu är jag inte mörkrädd längre

Såpass [rolleyes]


   
SvaraCitera
kachin

trollade ett "troll" som pratade (skickade ljudklipp på msn) till mig. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Casull:

aha, jag böt plats på alla tangenter på tangentbordet

På tal om det, kanske skulle ta och rengöra hela skiten.
Det skulle ta tid det [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Casull:

hihihi det lär ju ha tagit ett tag

Nej då det gick ganska snabbt faktist, bara ta en skruvmejsel och trycker ner mellan tangenterna sen bända lite så flyger dom av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Casull:

På tal om det, kanske skulle ta och rengöra hela skiten.

Ja jag tänke på det när jag tagigt bort alla, fyfan vad mycket äckel det var under dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gör något galet... Eller dra ut med någon kompis o sup, rensar hjärnan från att tänka "Jag är patetisk"

hur kom jag in på detta? (A)[tard][tard][tard]


   
SvaraCitera