Aviseringar
Rensa alla

Tråkigt förhållande


Han låter ju som ett riktigt kap!


   
SvaraCitera

Ni låter ganska unga. Försök iaf att prata med honom om det för att försöka lösa det. Bryr han sig inte då så dumpa om du inte tycker att förhållandet leder någonstans.


   
SvaraCitera

Är du fortfarande kär i honom då?

Om du är det så ska du absolut prata med honom om det, säga exakt samma sak som du skrivit här. Du vill göra fler saker ihop, men att det inte känns som om han möter dig när du försöker. Ni är ju två i ett förhållande.

Är du inte kär, så är det ett enkelt val. Gör slut om du inte trivs i förhållandet.


   
SvaraCitera

Ännu en tråd som visar klart och tydligt att unga ska inte hålla på sådant tills de är vuxna nog annars verkar resultatet efter några månader...minst.

OT: Dumpa främlingen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är fortfarande kär i honom, ja. Det är bara det att när jag försöker prata med honom får jag inga bra svar, men jag ska försöka! Men hur fan gör man så man inte tar varandra för givet då? Hur får man ett längre förhållande att funka?..


   
SvaraCitera

tror att han inte vill vara ihop med dig egentligen. brukar också bli tråkig osv mot mina flickvänner när de börjar bli tråkiga och jobbiga. gör slut med honom ba så han slipper, tror han blir glad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men han är väldigt gullig när vi är, säger fina saker och att han älskar mig, han hör av sig ganska ofta också. jag är inte för på så han borde inte tycka att jag är jobbigt. det är förvirrande, att han är så gullig när vi är själva, men vill inte synas ute med mig verkar det som.


   
SvaraCitera

sugarrr:

Men hur fan gör man så man inte tar varandra för givet då? Hur får man ett längre förhållande att funka?

Som sagt, ni är två förhållandet. Alltså är ansvaret minst lika mycket ditt som hans. Kommunikation är grunden till ett bra förhållande. Kan ni inte prata om vad som är bra eller dåligt blir det svårt. Han kanske inte gillar bio? Ett av mina ex hatade att gå på bio, men älskade att bowla tex.

Berätta för honom att du tar illa vid dig när han inte ändrar status på facebook och när han ignorerar dig då ni är ute. Att du undrar om han skäms för dig. Han kanske inte alls tänker på det så, men om han gör det är han inte mycket att hänga i julgranen.


   
SvaraCitera

sugarrr:

Jag frågade varför vi inte hade ett förhållande på facebook, han sa att facebook inte var på riktigt och därför behöver man inte dela med sig av sånt på facebook, :s

Mitt ex gjorde värsta grejen av det [blush] typ jag tycker väl sånt är töntigt så ville ej ha det offentligt där, så fuck det, sen ville hon det iaf, jag ba öh nej hon ba vadå skäms du över mej!? så uhh >< neej, så satte till "in a relationship" osv, men sen så tog jag bort liksom du vet typ "nyheten" om att man gått från singel till bla bla för det var ju typ ett halvår sedan det hände liksom och jag pallar inte med alla falska "åh grattis!" osv från folk som uppenbarligen inte redan vet [blush] och då blev hon skitsur ba "NE MEN DÅ KAN VI LIKA GÄRNA SKITA I DET!" Bah åååååh brudjävel! [blush]


   
SvaraCitera

?


   
SvaraCitera

men, varför fortsätta slösa tid på något som du uttrycker som tråkigt?

Helt allvarligt så verkar han dessutom inte vara värd dig. Han håller på att stöta bort dig och han vet om det.


   
SvaraCitera

Byt upp dig till något förnämare, ex. jungman jansson


   
SvaraCitera

sugarrr:

En gång när jag var ute med mina kompisar och han med sina såg han mig men hälsade inte ens.

dräm till honom

Tickstart:

"NE MEN DÅ KAN VI LIKA GÄRNA SKITA I DET!" Ba

gjorde hon slut pga det?


   
SvaraCitera

isola:

gjorde hon slut pga det?

näe, men hon lyckades väl spä på sina föraningar iaf


   
SvaraCitera

Tickstart:

näe, men hon lyckades väl spä på sina föraningar iaf

Vad blev den slutgiltiga spiken i kistan? obs du behöver inte svara pga privat impulsfråga


   
SvaraCitera