Aviseringar
Rensa alla

Tråkigt liv......


Ämnesstartare

Tja
Jag är fan 17 år och har inte upplevt ngt känns det som.....jag har aldrig haft en tjej och jag har aldrig vart på ngn fest :O
Mitt liv suger ganska mkt förtillfället alltså jag har inget att göra på min fritid.....det blir mest framför datorn. Men har nu försökt att få en del tjej kompisar...det går väll så där :S
Jag är kär i en av dem....men har inte så mkt till chans på henne......och hennes polare har bjudit mig till en fest på valborg...vill komma men ändå inte :/
För festen är på valborg...vad ska jag säga till min föräldrar?
Ha det bra ni som läst och hoppas ni kan skriva ngt tips! 😉


   
Citera

Snigelsingel:

Tja alla hamstrar!

[bigsmile]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

Underligt: http://www.hamsterpaj.net/diskussionsforum/vad_ska_jag_ta_mig_till_3/sida_1.php


Ja det var underligt :O hahah


   
SvaraCitera

Snigelsingel:

Tja
Jag är fan 17 år och har inte upplevt ngt känns det som.....

Så känner jag också ofta.


   
SvaraCitera

Snigelsingel:

Jag är fan 17 år och har inte upplevt ngt känns det som.....jag har aldrig haft en tjej och jag har aldrig vart på ngn fest :O

Sluta hjärntvättas, det är inte en stor del av livet, gör någonting awesome istället


   
SvaraCitera
Hando

Snigelsingel:

vad ska jag säga till min föräldrar?

"Mamma, pappa, jag ska på fest på valborg och ska supa mig redlöst full. Försöker ni hindra mig får ni se på fan"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eftersom du inte är en person med invandrarbakgrund så är chansen liten för att du kommer råka ut för problem så gå på festen. Vad kan hända liksom?


   
SvaraCitera

Du får inte roligare för att du super [shake] gör något riktigt, åk till USA!


   
SvaraCitera

JOQER:

Jag är fan 17 år och har inte upplevt ngt känns det som.....

Känner likadant... har ingen lösning dock [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

byt ut ordet "tjej" i din text till "kille", så har du mig. Känns bra (?) att någon har det likadans som en själv! Vad ska man göra?


   
SvaraCitera

same same[n]


   
SvaraCitera

Var inte så negativ! Gå ut och gör något också. [mad]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Jag har inte firat valborg med mina föräldrar sen jag gick 1:an på gymnasiet, alltså då jag var 16-17 utan har firat med kompisar o.s.v.

Säg bara att du ska fira med dina kompisar!


   
SvaraCitera

Snigelsingel:

.vill komma men ändå inte :/

Sluta beklaga dig över att ingenting händer i ditt liv när du kan få saker att hända. Ryck upp dig och säg Ja till allt.


   
SvaraCitera