Aviseringar
Rensa alla

Tråkigt liv


Ämnesstartare

jag skriver just nu  vad jag har i hjärtat 
Tja tycker att livet E tråkigt 
jag har haft skit med min familj och jag har lämnat familjen 3 år sedan fast jag har kontakt med dom 
jag har förlorat alla mina bästa vänner för att dom var dumma i huvudet... dom sålde droger i 2016 och jag var med och vi blev tagna av polis och blablabla.....
Jag har försökt begå självmord mer än 3 gånger och jag har varit i sjukhus i flera månader+ akutmottagningen...... nu mår jag dåligt och jag har självmordstankar och det känns att jag vill liksom avsluta mitt liv 
men! Det stämmer inte riktigt jag älskar livet och jag har många drömmar som jag ska nå... i framtiden 
allt känns jobbigt livet känns jobbigt
det känns att ingen bryr sig om mig 
jag har många kompisar som bara utnyttja mig när dom behöver nåt..
annars frågar dom inte alls om mig
jag vet inte hur ska jag försätta med livet 


   
Citera

KING16:

jag skriver just nu  vad jag har i hjärtat 
Tja tycker att livet E tråkigt 
jag har haft skit med min familj och jag har lämnat familjen 3 år sedan fast jag har kontakt med dom 
jag har förlorat alla mina bästa vänner för att dom var dumma i huvudet... dom sålde droger i 2016 och jag var med och vi blev tagna av polis och blablabla.....
Jag har försökt begå självmord mer än 3 gånger och jag har varit i sjukhus i flera månader+ akutmottagningen...... nu mår jag dåligt och jag har självmordstankar och det känns att jag vill liksom avsluta mitt liv 
men! Det stämmer inte riktigt jag älskar livet och jag har många drömmar som jag ska nå... i framtiden 
allt känns jobbigt livet känns jobbigt
det känns att ingen bryr sig om mig 
jag har många kompisar som bara utnyttja mig när dom behöver nåt..
annars frågar dom inte alls om mig
jag vet inte hur ska jag försätta med livet 

kämpa mannen även om det inte ser så ljust ut nu så kommer det bli ljusare sen lovar Tumme upp stay strong <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är på bio så hinner inte skriva redigt just nu så tänker låta super cringey och säga såhär.

Efter regn kommer solskenSover


   
SvaraCitera
Annsie

Be patient and trust the universe pls. 
Everything happens for a reason and you will be okay. I promise. On everything.
With every challenge comes growth. Painful periods prepare you to appreciate the beautiful ones awaiting. Hjärta


   
SvaraCitera

Maymay:
Är på bio så hinner inte skriva redigt just nu så tänker låta super cringey och säga såhär.

Efter regn kommer solskenSover

Bio ensam är en upplevelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Bio ensam är en upplevelse.

Håller med


   
SvaraCitera