Aviseringar
Rensa alla

Tråkigt tonårsliv???


trevlig-snubbe:

Alltså herre gud, unge man, jag sa ''resor'' inte resor som i att åka utomlands eller någonting, jag sa att man kan dra till typ tivoli med sina polare. Fan använd din hjärna lite tack.

varför så elak?


   
SvaraCitera

Danneboi:

varför så elak?

Elak? Du tänker ju aldrig, du ska alltid fråga när du fått svar och du skriver knappt en fullständig mening när du kommenterar någonting.
Jag har aldrig sagt att du är dum jag säger bara att du borde använda din hjärna mer, för du har ju en så varför inte göra nytta av den lite mer? Lite mera eftertänksamhet hade gjort dig gott. Att jag säger detta är inte att vara elak, tycker du däremot att jag är elak har du ingen aning om vad det innebär att faktiskt vara elak.


   
SvaraCitera
Berit

trevlig-snubbe:

Dumt att taturera sig, det jobbigt om man senare i livet ångrar sig så är det dyrt! (svarar er båda)

då kan man ta bort det. Eller så kanske man är jättenöjd hela livet?
Man lägger tusentals kr på bilar som man har max 10 år men det är det värt? Frågar man de som har mycket tatueringar så säger de inte "jag ångrar alla" utan de kanske ångrar nån för det var något som stämde temporärt, typ partner, åsikt eller så var tatueraren inte så bra på den typen av tatuering


   
SvaraCitera
Berit

Danneboi:

det är ju pissdyrt med resor

du kan hitta utlandsresor som är billigare än iphone dock


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Elak? Du tänker ju aldrig, du ska alltid fråga när du fått svar och du skriver knappt en fullständig mening när du kommenterar någonting.
Jag har aldrig sagt att du är dum jag säger bara att du borde använda din hjärna mer, för du har ju en så varför inte göra nytta av den lite mer? Lite mera eftertänksamhet hade gjort dig gott. Att jag säger detta är inte att vara elak, tycker du däremot att jag är elak har du ingen aning om vad det innebär att faktiskt vara elak.

applåder till dig


   
SvaraCitera

Berit:

då kan man ta bort det. Eller så kanske man är jättenöjd hela livet?
Man lägger tusentals kr på bilar som man har max 10 år men det är det värt? Frågar man de som har mycket tatueringar så säger de inte "jag ångrar alla" utan de kanske ångrar nån för det var något som stämde temporärt, typ partner, åsikt eller så var tatueraren inte så bra på den typen av tatuering

Jo men visst, det finns ju dem riskerna också.
Jag vet inte hur bilköpare tänker eller hur mycket pengar de har.
Du har nog rätt, i det fall personen blir glad av det.


   
SvaraCitera

Getrekt:

applåder till dig

Tack. :3
Vet inte om du är seriös eller seriös men tack iaf. ^^


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Tack. :3
Vet inte om du är seriös eller seriös men tack iaf. ^^

seriös


   
SvaraCitera

Spela sims


   
SvaraCitera

Getrekt:

seriös

Nice! Mycket glad


   
SvaraCitera