Aviseringar
Rensa alla

Tråkigt


Ämnesstartare

dazed: Nja, vetifan alltså. Um är lite som Ibra, brukar ha någon dipp i januari-februari någon gång.

hahah :p Ibra kommer komma tbx starkare än någonsin! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

hahah :p Ibra kommer komma tbx starkare än någonsin! 😀

I år har han ju inte dippat hittils faktiskt men han tycks bara bli starkare och starkare ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:
det är väl inte mer ytligt och drygt nu än nånsin innan :s 

Jo

time:

Syftade på den här tråden. Den drog ju ner stämningen aningen, vill jag påstå.

Inte märkvärdigt skulle jag vilja påstå

dazed: Det är nyttigt att se januariturnén, när man ser övrigt material som Sverige förfogar över så kan man bli mer tolerant mot Hamréns laguttagningar i vanliga matcher.

Ja, det finns nog lite sanning i det faktiskt. Men det är sjukt vad den turnén är ointressant ändå.

dazed: Nja, vetifan alltså. Um är lite som Ibra, brukar ha någon dipp i januari-februari någon gång.

Fast enligt zlatanbladet så är han bättre än nånsin och borde vunnit guldbollen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

I år har han ju inte dippat hittils faktiskt men han tycks bara bli starkare och starkare ja

kanske inte prestationsvist, men som person dippade han lite med cyklarna och allt :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maillot-psg-2013-2014-zlatan-ibrahimovic

Det här måste ändå liva upp tråden 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Ja, det finns nog lite sanning i det faktiskt. Men det är sjukt vad den turnén är ointressant ändå.

Äsch vafan, börjar tänka att problemet med um som du har ligger i din attityd, ryck upp dig grappen.

patrick bateman: Fast enligt zlatanbladet så är han bättre än nånsin och borde vunnit guldbollen.

Det är han ju iofs men Ronaldo var dock en värdig vinnare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

kanske inte prestationsvist, men som person dippade han lite med cyklarna och allt :p

Mjo det var rätt resonerat men efterblivet framlagt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: efterblivet framlagt

precis de jag syftar på, men de svårt att ogilla Zlatan ändå :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

precis de jag syftar på, men de svårt att ogilla Zlatan ändå :p

Mjo vem fan skulle AB fokusera på annars? Mikael Lustig? Nej tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men nu ska vi inte göra oss Lustiga som passe hade sagt


   
SvaraCitera

dazed:

Äsch vafan, börjar tänka att problemet med um som du har ligger i din attityd, ryck upp dig grappen.

Det är han ju iofs men Ronaldo var dock en värdig vinnare

Mm verkligen 🙂 håller med!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:
maillot-psg-2013-2014-zlatan-ibrahimovic

Det här måste ändå liva upp tråden 🙂

Funkar inte

dazed: Äsch vafan, börjar tänka att problemet med um som du har ligger i din attityd, ryck upp dig grappen.

Tveksamt, jag är glad. Men varje gång man går in här blir man mest sur nu för tiden

dazed: Det är han ju iofs men Ronaldo var dock en värdig vinnare

Ja det stämmer, han lär la vara som bäst när han är 45 eller så. Men håller med om att Ronaldo vann välförtjänt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Tveksamt, jag är glad. Men varje gång man går in här blir man mest sur nu för tiden

vad brukar du läsa för trådar som gör dig upprörd? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Tveksamt, jag är glad. Men varje gång man går in här blir man mest sur nu för tiden

Trist, kanske är du avtrubbad? Så länge jag undviker space/asha och alpha maletrådarna brukar det kännas hyfsat.

patrick bateman: Ja det stämmer, han lär la vara som bäst när han är 45 eller så. Men håller med om att Ronaldo vann välförtjänt

Lite så ja, han kan bli fotbollens Teemu Selänne tror jag

julia92:

Mm verkligen 🙂 håller med!

I vad? Eller kanske allt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Trist, kanske är du avtrubbad? Så länge jag undviker space/asha och alpha maletrådarna brukar det kännas hyfsat.

jag gillar fan space/ashas trådar, lärorika var dem . varför ogilla du dem? patrick  (den andra patrick) hans trådar var ju riktigt obehagliga och får en att må dåligt 🙁


   
SvaraCitera