Aviseringar
Rensa alla

Trång förhud


jadu din som var 6-8 cm eller vad fan det var XD och redan för trång förhud HAHHAHAHHAHAHAHA rätt åt dig.


   
SvaraCitera

Yummy:

Dock vet jag inte om man ska kunna dra förhuden över ollonet vid stånd...
Men kan du dra förhuden över ollonet vid slakt tillstånd?

hahha det är ju INTE det man gör när man runkar då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jävla pund, man ska visst kunna dra förhuden över ollonet, men det finns ju nån kortizon salva som kanske töjer ut den.. vill helst inte bli omskuren :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gaina:

vill helst inte bli omskuren

omskuren haha, det sker vid födseln, ta det lugnt och vänta, din kuk har antagligen inte växt klart än, bara att tat lugnt, du blir inte byxmyndig förrän 15 års ålder endå [cheers]


   
SvaraCitera

Yummy:

Trång förhud gör att man har svårt att pissa och det gör fruktansvärt ont.

Och det vet du? [ops]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjenfyr:

omskuren haha, det sker vid födseln, ta det lugnt och vänta, din kuk har antagligen inte växt klart än, bara att tat lugnt, du blir inte byxmyndig förrän 15 års ålder endå [cheers]

Är förhuden väldigt trång omskär man även killar som är äldre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså jag kan dra ner förhuden en bit när jag har stånd och det gör inte ont när jag kissar och jag kan dra ner förhuden när den är slak. Men det känns mer som om strängen är för kort -.-


   
SvaraCitera

myranice:

hahha det är ju INTE det man gör när man runkar då

Det var inte det jag menar.
Det jag menar är att ha trång förhud och att ha kort förhud inte är samma sak.

Har du trång förhud så har du ont, när du pissar osv.

Min fråga är om trådskaparen har det?


   
SvaraCitera

Marcus Normark:

Och det vet du?

Ja, det gör jag.
Min pappa hade det problemet när han var ung.

Nej, själv har jag verken förhud eller penis. [crazy]


   
SvaraCitera

Gaina:

vill helst inte bli omskuren

Om du inte har trång förhud så förstår jag inte varför du ska bli omskuren. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du inte har trång förhud så förstår jag inte varför du ska bli omskuren. [confused]

Vad har jag då? För det gör inte ont när jag pissar men man ska väl kunna dra förhuden över ollonet? -.-


   
SvaraCitera

Gaina:

men det finns ju nån kortizon salva som kanske töjer ut den..

Stämmer bra det.
Hade exakt samma problem, och efter att ha googlat arslet av mig om omskärelse så gick jag ner till UM och sa att jag ville genomföra det.
Men jag fick en salva jag skulle testa i en månad först, innan vi gjorde något ingrepp.
Så visst, jag provade - och blev ta mig fan glatt överraskad redan första dagen!
Fick reda på att en kompis till mig hade samma problem, så han fick salvan, eftersom jag redan var "klar" med den, och nu har han gett ut den till någon annan, som i sin tur gjort samma sak.
Den glider runt i staden och frälser stackars kukar som nån liten Jesus.
Halleluja!


   
SvaraCitera

DPope:

haha ja du är ju inte alls lättlurad nej


   
SvaraCitera

Gaina:

Om förhuden är förtrång i den ålder då penisen växer, växer den mindre bara för att jag har trång förhud?

Penisen kommer växa så mycket på dig att förhuden spricker... och då kommer du aldrig bli av med oskulden. För ingen vill sexa med sprucken förhud [no-no]


   
SvaraCitera