Aviseringar
Rensa alla

Trång förhud


Ämnesstartare

Nu reser pärona iväg och tänker då passa på att göra någonting åt min trånga förhud.
Orkar inte hålla på med det när dem är här. Kan bli riktigt pinsamt ;P.
Så min fråga är, hur ska jag gå till väga för att fixa det?
Gå till läkare? ungdomsmottagning?

Hur vet man om förhuden verkligen är trång? Jag kan dra ner så man bara ser toppen av ollonet. Senn tar det stopp och så vågar jag inte dra mer.


   
Citera
Ämnesetiketter

jalättasså:

Gå till

jalättasså:

ungdomsmottagning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dom kommer sätta dit en fitta ist [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

jalättasså: Gå till

jalättasså: ungdomsmottagning

a den va bra den asså!

Men det finns 2 problem.

nr 1: Jag känner en som jobbar där.
nr 2: Jag känner typ alla här.
=pinsamt

Senn känns det som dem ändå kommer skicka mig vidare till läkare.
Kan man dra till en um i en annan kommun?
Skål


   
SvaraCitera

Hur gammal är du ? Det brukar "växa" bort under Puberteten ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riiikard:

Hur gammal är du ? Det brukar "växa" bort under Puberteten ..

18


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jalättasså:

18

mogna på dig lite å sluta skäms


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

mogna på dig lite å sluta skäms

word


   
SvaraCitera

jalättasså:

Hur vet man om förhuden verkligen är trång? Jag kan dra ner så man bara ser toppen av ollonet. Senn tar det stopp och så vågar jag inte dra mer.

Är det ett stort problem för dig med trång förhud? Svårt att hålla rent, gör ont vid sex etc? Är svaret ja på nån av dessa frågor är den för trång.

När du säger att det tar stopp betyder det att det börjar göra ont eller har huden växt fast i ollonet så det helt enkelt inte går längre? Som det låter kan du ju dra bak förhuden en bit så förmodligen klarar du dig med en salva som gör att huden går att töja lite.

Dessvärre ha många ungdomsmottagningar sommarstängt så din timing är lite dålig. Jag skulle rekomendera att du ringer och bokar tid snarast innan alla går på semester.


   
SvaraCitera

AndyH:

.

Är du den där homosexuella snubben som hade en bild på sin kropp med röd bakgrund förut (tror det var tapeter)?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jalättasså:

word

jo jag förstår att det kan kännas avlägset för dig. men alla måste växa upp förr eller senare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Majkiie:

Är du den där homosexuella snubben som hade en bild på din kropp med röd bakgrund förut (tror det var tapeter)?

Kan man blocka alla homosexuella i den här tråden?


   
SvaraCitera

jalättasså:

Kan man blocka alla homosexuella i den här tråden?

[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Är det ett stort problem för dig med trång förhud? Svårt att hålla rent, gör ont vid sex etc? Är svaret ja på nån av dessa frågor är den för trång.

Jag ska runka upp den och se efter!

1 min senare.
Asså vettte fan. Jag har aldrig kunnat dra ner förhuden helt och hållet. Men ska jag satsa å försöka dra ner den nu och se vad som händer?;P

Dedär med att skinnet sitter fast, hur fan ser man det?. Låter läskigt det.. Men tror bara att det är trångt.

Ont har det aldrig riktigt gjort. Jag kan som sagt bara dra ner så jag ser toppen av ollonet. Senn tare stopp och det känns som om det kommer göra ont om ja fortsätter..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Majkiie:

Kan man blocka alla homosexuella i den här tråden?

Bara skoja 😀


   
SvaraCitera