Aviseringar
Rensa alla

Trång förhud


Ämnesstartare

Visste inte riktigt var jag skulle skriv men får bli här.

Jag har trång förhud men inte "alltför" trång om man kanske jämför med andra. Kan dra bak den hela vägen ganska lätt när den är slak
men när jag har stånd så får jag bara bak den till hälften ungefär.

Någon som har testat att få stånd medans den är tillbaka dragen
för att "töjja" eller så?

Bara undrar 🙂

[cheers][cheers][cheers]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Och tror ni att det skulle vara farligt att testa det eller lugnt?


   
SvaraCitera

Sverige har modern sjukvård, bara testa[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får ta o testa på fredag, kommer vara redigt full så borde inte göra alltför ont ändå [y]


   
SvaraCitera

Har samma [sad]

Tycker ni tjejer det är avtändande med trång förhud ?


   
SvaraCitera

enkaka:

Tycker ni tjejer det är avtändande med trång förhud ?

Nej, hett, ibland.[wink]


   
SvaraCitera

detberorpå:

Nej, hett, ibland.

HAHA OMG nu vet du det om mig också.


   
SvaraCitera

enkaka:

HAHA OMG nu vet du det om mig också.

;D ska dra ner allas byxor och visa brösten nu! watch out.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon som vet om det finns någon risk att min förhud spricker om jag gör som jag sa? Hade ju inte varit sådär jätte roligt 🙂 Förresten, kan jag få den där "saken" så att förhuden fastnar o man måste åka till sjukhuset? Får liksom lätt tbx den i slakt tillstånd så om jag inte får tbx den i stånd äre väl bara vänta lite o dra tbx? Fan >.< får någon konstig ångest. vill testa men vet inte om jag verkligen vill 😉 ehehehe [badgrin]

Help miiii [wink]


   
SvaraCitera

enkaka:

Tycker ni tjejer det är avtändande med trång förhud ?

Fattar inte med "till hälften". Huvudsaken är väl att man kan komma åt ollonet[shake]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Fattar inte med "till hälften". Huvudsaken är väl att man kan komma åt ollonet[shake]

Ja fast förhuden "klämmer ju åt" kan göra ont när man har sex. Vet inte, är oskuld


   
SvaraCitera

enkaka:

Ja fast förhuden "klämmer ju åt" kan göra ont när man har sex. Vet inte, är oskuld

Jo men det borde väl vara mer problem för killen än tjejen då. Konstigt om en tjej skulle ogilla att man inte kunde dra ned förhuden till roten. Careface liksom.


   
SvaraCitera

shallewalle:

vill testa men vet inte om jag verkligen vill 😉

Hjälper det inte med glidmedel ;o? att det blir Lite lättare och dra bak den.. Typ töjer ut..?


   
SvaraCitera

shallewalle:

Någon som vet om det finns någon risk att min förhud spricker om jag gör som jag sa?

Är nog ingen risk att den spricker, men det bästa är att du tar det lugnt, töj lite i taget varje dag. Om den fastnar när du har stånd så kan det bli rätt kritiskt då blodtillförseln stoppas... om förhuden fastnar när snoppen är slak dock så är det ingen fara vad jag hört. Ang sex med trång förhud så skulle iaf jag passa... [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får se hur jag gör,

har läst hur mkt som helst om detta på nätet nu om annat folk som bara dragit till riktigt "hårt" någon gång sen har det varit löst.
Visst inte den bästa metoden och absolut inte särskilt säker 😉
Men klart snabbaste.

Som du sa, töja. Det gör jag dagligen.. drar bak den o låter den vara så typ 1 timme eller mer.
Ska töjja järnet i ca. 1 vecka nu 😀 hahaha [cool]


   
SvaraCitera